کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در تداوم طرح شهید سلیمانی انجام شد؛

توزیع ۶٠٠ پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند حاشیه شهر زاهدان

19 مهر 1400 ساعت 15:17

شاهرودی فرمانده حوزه مقاومت کربلا از توزیع ۶٠٠ پرس غذای گرم بین خانواده های نیازمند و آبرومند آسیب دیده حاشیه شهر زاهدان خبر داد.


به گزارش عصرهامون؛ احمد شاهرودی فرمانده حوزه مقاومت کربلا سپاه زاهدان در گفت و گو با زاهدنیوز، بیان کرد: بسیجیان گروه های جهادی این حوزه مقاومت تعداد 600 پرس غذای گرم را بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع کردند.

وی افزود: برای تهیه، بسته بندی و توزیع ۶٠٠ پرس غذای گرم مبلغ ١۵٠ میلیون ریال هزینه شده است که در امر تدارک آنها از کمک های مالی، خیرین،گروه های جهادی و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید شیرعلی راشکی استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین جوانان بسیجی با مشارکت بسیج سازندگی با تهیه ٢٠ بسته معیشتی و حمایتی خانواده های نیازمند و آسیب دیده حاشیه شهر زاهدان را تکریم کردند که  بسته ها شامل یک کیسه 10کیلویی برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، روغن مایع خوراکی بود و با اعتباری بالغ بر  ٧٠ میلیون ریال تهیه و توزیع شد.


شاهرودی تاکید کرد: همزمان با آغاز تحصیلی نیز تعداد ٢٠ کیف، کفش و لوازم التحریر به دانش آموزان مستعد و نیازمند حاشیه شهر زاهدان اهدا شد تا بدون دغدغه به تحصیل علم بپردازند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 142555

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/142555/توزیع-۶٠٠-پرس-غذای-گرم-بین-خانواده-های-نیازمند-حاشیه-شهر-زاهدان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir