تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۱
امام جمعه شهرستان ایرانشهر گفت: بار دیگر مردم ولایت مدار شهرستان های ایرانشهر، بمپور با رهبر انقلاب در مراسم خورشید ولایت تجدید بیعت کردند.
تجدید بیعت ولایت مداران با رهبر انقلاب در همایش خورشید ولایت/ شهید مفتح به نقش مردم در ساخت جامعه اسلامی ایمان داشت
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی فاطمه الزهرا(س) بین نمازگزاران بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است.

وی افزود: روز گذشته همایش خورشید ولایت به نحو احسن با حضور آیت الله قمی، معاون ارتباطات بین المللی دفتر رهبری، آیت الله محامی نماینده ولی فقیه استان، پرویز آبسالان، جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و فرمانده سپاه شهرستان، فرمانده هان نظامی انتظامی، معتمدین، سران طوایف، روحانیون، علمای شیعه و سنی و عموم مردم ولایت مدار این منطقه آبرومند و با شور و شعف برگزار شد و از همه دست اندرکاران این مراسم تشکر و قدردانی می کنم.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: حضور پرشور مردم در همایش خورشید ولایت نشان از علاقه مندی آنان به مقام معظم رهبری بوده است.

وی اضافه کرد: بار دیگر همایش خورشید ولایت حماسه ای دیگر آفرید و یاد و خاطره مقام معظم رهبری را در دوران تبعید در شهر ایرانشهر برای مردم این مرزو بوم زنده کرد و این امر باعث شد تا ساکنان این منطقه با ایشان تجدید بیعت کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیست و هفتم آذر ماه سالروز شهادت شهید مفتح بوده که این شخصیت بزرگوار از جمله روحانیون روشنفکر و روشنگری بود که نقش مهمی در نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) ایفا کردو او همچنین قدم های موثری در راه ایجاد وحدت بین حوزه های علمیه و دانشگاه و دو قشر روحانی و دانشگاهی برداشت که این روز به پاس تلاش های آن بزرگوار روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری کردند.

وی عنوان کرد: اکنون در ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) قرار داریم که باید امسال نیز مراسم عزاداری سالروز شهادت این بانوی بزرگوار با حضور عاشقان اهل بیت(ع) پرشور برگزار شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciu5azyt1a5w2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما