تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۳
معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر گفت:چندین پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰میلیارد ریال در این شهرستان کلنگ زنی شدند و یا مورد بهره برداری قرار گرفتند.
بهره برداری و کلنگ زنی چندین پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰میلیارد ریال
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ پروژه های روز دوم ایام الله دهه فجر با حضور مدرس خیابانی، استاندار سیستان و بلوچستان، علی شعبانی معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر، عرب رییس سازمان برنامه و بودجه استان، حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی امام جمعه شهر ایرانشهر، ائمه اهل سنت مدیران کل جنوب استان، اعضای شورای اداری، کلنگ زنی و به بهره برداری رسید.

در حاشیه افتتاح این پروژه ها علی شعبانی، معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: پل بزرگ نمردیان (کور کلکلیان) در این منطقه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: عملیات پروژه آسفالت معابر بافت های فرسوده و ناکارآمد محلات سردرگان و گندمکان با اعتباری بالغ بر ۲۳۰میلیارد ریال آغاز شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث شدند.

وی اضافه کرد: ساختمان اورژانس هوایی توسط مجمع خیرین سلامت جنوب استان با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

وی اضافه کرد: ساختمان پایگاه اورژانس منطقه ۵شهری ایرانشهر با مشارکت مجمع خیرین سلامت جنوب سیستان و بلوچستان و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی گفت: سردخانه ۴ هزار تنی با اعتباری بر ۱۶۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchmmnzq23nk6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما