تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۱
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر؛

وحدت، کلید پیروزی و استمرار انقلاب است

مولوی خلیل رسولی زاده گفت: مردم، رهبری و وحدت سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.
وحدت، کلید پیروزی و استمرار انقلاب است
به گزارش عصرهامون مولوی خلیل رسولی زاده، امام جمعه اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان مانند همیشه پرچم‌ دار وحدت بوده و هستند و با پیروی از منویات امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب با چنگ زدن به ریسمان وحدت اسلامی الگویی بی نظیر برای مسلمانان جهان شدند.

وی افزود: وحدت و همبستگی بین مسلمانان یکی از دستاوردهای بزرگ درخشان و در حقیقت یکی از یادگارهای بسیار ارزشمند امام خمینی (ره) است.

مولوی رسولی زاده تصریح کرد: یکی از ویژگی‌ های انقلاب اسلامی در سال ۵۷ افزایش وحدت میان اقوام و اقشار مختلف بود به نحوی که همه برادران اهل شیعه و سنی در کنار هم برای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل تلاش می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، وحدت امت اسلامی دو چندان شد و برادری و اتحاد بین مسلمانان به ویژه شیعیان و اهل تسنن رواج یافت.

وی اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و از بین رفتن ظلم و ستم در کشور، شاهد رشد مساجد و حسینیه ها بودیم تا جایی این امر نسبت به حکومت قبلی طاغوت قابل قیاس نیست.

وی عنوان کرد: تعداد مساجد اهل سنت در کشور با پیروزی انقلاب اسلامی رشد بسیار بالایی داشته است.

امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر اذعان کرد: در حقیقت نهضتي كه امام‌‌خميني (ره) پرچمدار و پايه‌ گذار آن بود، توانست در  روز بیست و دوم بهمن ماه غبار از چهره اسلام بزداید و به همين دليل انقلاب اسلامي ايران در جهان اسلام به عنوان انقلاب امام‌‌خميني شناخته شده است. 

وی گفت: دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، وحدت و همراهی تمامی ملت بوده که از ابتدای انقلاب به لطف رهبری فرزانه امام راحل و پس از او با رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب این وحدت خوب بوده تا توانسته یک کشور متحد و منسجم را بسازد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbasb88rhba9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما