تاریخ انتشار :شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۲
مسعود ملازهی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴هزار و ۳۵۰ مورد بازرسی صورت گرفته که منجر به تشکیل ۳۱۱ پرونده تخلف صنفی در شهرستان شده است.
انجام ۴ هزار و ۳۵۰مورد بازرسی از واحد های صنفی در سراوان/ ۳۱۱ پرونده تخلف تشکیل شد
به گزارش عصر هامون؛ مسعود ملازهی رئیس اداره صمت سراوان در گفت و گو با خبرنگار شستون بیان کرد: طرح نظارتی ایام پایانی سال از اول اسفند ماه در شهرستان سراوان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: عمده اقلام مورد رصد در این ایام شامل کالاهای اساسی از قبیل برنج، گوشت، شکر، پوشاک، کیف و کفش، آجیل، خشکبار و لوازم خانگی است.

این مقام مسئول ‌خاطرنشان کرد: بازرسی های انجام شده در این ایام در قالب گشت های مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی از جمله فرمانداری، تعزیرات حکومتی و دادستانی انجام می شود.

ملازهی افزود: طی اجرای این طرح تاکنون ۴هزار و ۳۵۰ مورد بازرسی صورت گرفته که منجر به تشکیل ۳۱۱ پرونده تخلف صنفی در شهرستان شده است.

وی یادآور شد: گرانفروشی، عدم صدور فاکتور، عدم ارائه فاکتور و عدم درج قیمت مهمترین تخلفات کشف شده در این مدت است.

ملازهی در خصوص نظارت‌های صورت گرفته بر اقلام تنظیم بازار و میوه شب عید عنوان کرد: با اجرای قانون انتزاع مسئولیت تامین، توزیع، قیمت گذاری و نظارت بر اقلامی همچون برنج، شکر، گوشت، مرغ، آرد و نان و میوه شب عید به عهده سازمان جهاد کشاورزی است.

انتهای پیام/خ https://www.asrehamoon.ir/vdcgw39quak9t74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما