تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۱
به همت گروه جهادی بسیج شهید محمدزاده صورت گرفت؛

برگزاری جشن سال تحویل برای نخستین بار در مهرستان

ب جشن سال تحویل برای نخستین بار به همت گروه جهادی بسیج شهید محمدزاده در مهرستان برگزار شد.
برگزاری جشن سال تحویل برای نخستین بار در مهرستان
به گزارش عصرهامون؛ مراسم سال تحویل برای نخستین بار در مهرستان به همت گروه جهادی بسیج شهید محمدزاده، در محل استیج شهرداری باحضور، مولایی رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان، حسین نکویی فرمانده سپاه مهرستان،الهی بخش کرد شهردار،میردوست خاشی مدیر آموزش پرورش و جمعی از مدیران ادارات وعموم مردم مهرستان برگزار شد.
 
مُلایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان وبلوچستان ضمن تبریک سال جدید در این مراسم بیان کرد: خدا را شاکریم توفیقی حاصل شد که سال تحویل را در جمع مردم مهمان نواز مهرستان که با وحدت و همدلی سال و قرن جدید را در کنار هم با برنامه‌ های شاد و مفرح برگزار کردند حضور یابم، سالی سرشار از فراوانی نعمت و بهروزی برای مردمان انقلابی مهرستان از ایزدمنان خواستارم.
 
حسین نکویی، فرمانده سپاه مهرستان نیز در حاشیه این مراسم ضمن تبریک سال و قرن جدید گفت: حضور گروه‌ جهادی شهید محمدزاده در ایام تعطیلات نوروزی در مهرستان که در کنار امورات جهادی و خدمت رسانی برای مردم در شهرستان برنامه های فرهنگی، تفریحی متنوعی به خصوص جشن سال تحویل را برای نخستین بار در تاریخ مهرستان برگزار کردند که مورد استقبال مردم قرار گرفت، جای تقدیر دارد.
 
 مسابقات ماست خوری، تئاتر و نمایش، سرودن شعر بلوچی از دیگر برنامه های جشن سال تحویل بود که به شرکت کنندگان و نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdciuqazzt1a532.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما