تاریخ انتشار :شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۶
ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از ثبت بیش از ۲ میلیون تردد طی ۱۰ روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.
ثبت بیش از ۲ میلیون تردد نوروزی در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان/ایرانشهر- بمپور پرتردد ترین محور شد
 ایوب کرد در گفت وگو با عصرهامون  با اشاره به ثبت ۲ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۴۷۸ تردد از ۲۵ اسفند ماه تا ۵ فروردین ماه ۱۴۰۱ در محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان، بیان کرد: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش۱۹ درصدی را نشان می دهد، که توسط ۸۴ دستگاه تردد شمار در محورهای مواصلاتی کل استان ثبت شده است.

وی پرترددترین محورهای مواصلاتی استان را در این مدت به ترتیب محورهای ایرانشهر- بمپور، بمپور- ایرانشهر و نیکشهر – چابهار دانست.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان را از تاریخ ۲۵ اسفند ماه تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۱ تعداد ۹۷ هزارو۴۰۴ وسیله اعلام کرد و گفت: بیشترین حجم تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان از ابتدای طرح مذکور مربوط به روز پنجم فروردین با ۱۱۸ هزارو ۵۸۳ تردد بوده است.

وی افزود: در ایام اجرای طرح نوروزی راهداران این استان در قالب اکیپ های شبانه روزی بصورت گشت های ثابت و سیار در طول محورهای مواصلاتی و همچنین راهدارخانه ها حضور دارند تا در صورت نیاز در سریعترین زمان ممکن خدمات لازم را برای برقراری ایمن به عمل آورند .

کرد خاطر نشان کرد: از مسافرین نوروزی تقاضا مندیم حتما نکات ایمنی و بهداشتی را در طول سفر رعایت و جهت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای از طریق درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir  و یا بصورت شبانه روزی با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

 
https://www.asrehamoon.ir/vdcefp8z7jh8eoi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما