تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۳
مهدی نخعی گفت: در راستای تشدید نظارت بر قیمت کالاها در بازار شهرستان رصد روزانه بازار توسط بازرسین انجام خواهد شد.
نظارت بر قیمت کالاها در بازار زاهدان تشدید شد
به گزارش عصرهامون، ابوذر مهدی نخعی؛ فرماندار زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: در جلسات کارگروه تنظیم بازار و شورای گندم، آرد و واحدهای نانوایی شهرستان، تشدید نظارت بر بازار و نظارت و کنترل تمام سهمیه ها از اجرای بازرسی و نظارت در‌ زاهدان به صورت روزانه در حال انجام است.

وی افزود: نظارت بر عملکرد نانوایی ها باید با جدیدیت بیشتر بازرسین صورت می گیرد که تخلفی انجام نشود و ساعات کار واحد‌های خبازی، طبق برنامه زمان بندی آغار و خاتمه یابد تا علاوه بر حل مشکلات صفوف آرد اختصاص یافته از چرخه تولید خارج نشود.

فرماندار زاهدان با اشاره به ضمن تاکید بر رصد و نظارت مستمر بر بازار و واحد‌های صنفی با توجه به اقدام دولت در هدفمندی یارانه ها تصریح کرد: جلسات ستاد تنظیم بازار از این پس به صورت یک روز در میان با حضور اعضاء اصلی برگزار خواهد شد و نتایج بازرسی ها صورت گرفته مورد بررسی قرار می گیرد.

وی همکاری و همراهی اصناف و واحد‌های صنفی با بازرسین و ناظرین متولی امر در شهرستان زاهدان را با اهمیت شمرد.

نخعی اذعان کرد: اگر بخواهیم معیشت مردم را مدیریت و نان مردم را تامین کنیم و بازار آرامش داشته باشد، میدان‌دار اصلی، امین‌ترین، موثرترین و مورد اعتمادترین افراد، کسبه، بازاریان، اتحادیه‌ها و اصناف هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم، دقت بیشتری توسط اعضا کارگروه تنظیم بازار صورت می پذیرد.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdci5vaz5t1a5u2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما