تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۱
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت: ایران اسلامی از برکت وجود امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، این دو عزیز بسیار خرسند هستند و محبت به این ائمه اطهار شیعه و سنی نمی‌شناسد و باید زندگی این بزرگان را یاد بگیریم و یاد بدهیم و سر لوحه زندگی خود قرار بدهیم.
محبت به امام رضا (ع) و حضرت معصومه(س) شیعه و سنی نمی شناسد/وحدت و اتحاد ملت ایران همچون خاری در چشمان دشمنان است
به گزارش عصرهامون مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه سنت میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: اهل سنت محبت به اولاد پیامبر اسلام را جز دین و ایمان خود می دانند و همه علما و مورخین اهل سنت در برابر محبت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) و همه اهل بیت (ع) ارادات ویژه ای دارند که در این زمینه کتب و احادیث زیادی روایت شده است.
وی افزود: بنده اعتقاد دارم به عنوان یک طلبه هیچ کس از علمای اهل سنت و امت اسلامی در قالب زبان و قلم نمی توانند شخصیت والای این بزرگان را توصیف کنند.

این خطیب جمعه اهل سنت عنوان کرد: در کشور اسلامی ما مفتخریم که شخصیت های والایی چون امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) را داریم و همگان به این بزرگواران ارادات خاصی دارند.

وی اضافه کرد: مردم ما باید بدانند که دشمنان نظام و اسلام فقط به دنبال ایجاد تفرقه پراکنی بین برادران اهل سنت و اهل تشیع هستند که  حتی یکی از اهداف آنان این است که با برنامه‌ریزی ریزی و دسیسه‌های مختلف کم محبتی به اهل بیت(ع) را به نمایش بگذارند، اما آنان باید بدانند که ملت ایران خصوصا مردمان سیستان و بلوچستان همچون همیشه وحدت و اتحاد را حفظ می کنند و این همبستگی مثل همیشه خاری در چشم دشمنان است.

وی عنوان کرد: اکنون مخالفان با اجرای برنامه های شوم خود می خواهند اهل بیت (ع) را فقط مختص شیعیان جلوه دهند ولی آنان باید بدانند که همه اهل بیت(ع) متعلق به امت اسلامی هستند و جدا نیستند.
وی اذعان کرد: در زندگی امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) ساده زیست بودند و زندگی اشرافی نداشتند و باید از این بزرگواران درس بگیریم و اگر ما به این بزرگان متوسل شویم به طور یقین از زندگی غربی دور خواهیم شد و به زندگی اسلامی بر می گردیم و آرامش و آسایش را در زندگی مان به نحو احسن احساس خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: ایران اسلامی از برکت وجود امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، این دو عزیز بسیار خرسند هستند و  محبت به این ائمه اطهار شیعه و سنی نمی‌شناسد و باید زندگی این بزرگان را یاد بگیریم و یاد بدهیم و سر لوحه زندگی خود قرار بدهیم.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjhoevauqextz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما