تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۴
در مراسم گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) ایرانشهر؛

مسئولیت پذیری در امور از درس‌های مکتب امام خمینی (ره) است

حجت الاسلام و المسلمین جواد اکبر پور، نماینده ولی فقیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امام (ره) یک انسان وارسته و پاک سرشتی بود که حتی به رعایت مسائل کوچک در زندگی اش اهمیت داده و با این که محبوبیت بالایی در بین مردم داشت.
مسئولیت پذیری در امور از درس‌های مکتب امام خمینی (ره) است
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره، مراسم گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان، مدیران ادارات، مسئولین شهرستان و آحاد مردم شهید پرور ایرانشهر در محل مسجد آل رسول این منطقه برگزار شد.



در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر پور،  مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) بیان کرد: در آن زمان امام بزرگوار  مکتبی را احیاء کرد که به فراموشی سپرده شده بود.
وی افزود: محور قیام امام راحل خدا بود که باعث شد بین دین و سیاست پیوند برقرار کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: مکتب امام (ره) دارای ویژگی های چون اعتقاد داشتن به مردم، تقوای الهی و شجاعت بود که توانست در مقابل دنیای استکبار ایستادگی و مقاومت کند.
حجت الاسلام اکبر پور خاطرنشان کرد: وقتی شهدایی چون شهید سبیل اخلاقی که کوچکترین شهید اهل سنت این استان در مکتب امام راحل پرورش می یابد و این باعث می شود جانانه در جبهه های حق همچون این شهید و شهدای دیگر حضور جانانه در حبهه های حق علیه باطل داشته باشند.
این مقام مسئول عنوان کرد: امام (ره) یک انسان وارسته و پاک سرشتی بود که حتی به رعایت مسائل کوچک در زندگی اش اهمیت داده و با این که محبوبیت بالایی در بین مردم داشت، ولی هیچ وقت غرق در کبر و غرور نبود و همین توجه او به بعضی از مسائلی مانند احترام به بزرگتر‌ها، توجه به حق الناس حتی به اندازه گذاشتن پا بر روی کفش مردم و حضور در نماز جماعت اهمیت زیادی می‌داد و توجه به همین نکات ریز باعث شده این بزرگوار به جایگاه والایی رسیده و محبوب قلب میلیون‌ها انسان شود و ما نیز باید راه امام راحل (ره) را ادامه داده و به مطالعه زندگی اش بپردازیم.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfvcdytw6djja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما