تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸
مولوی خلیل رسولی زاده گفت: ارادت ما اهل تسنن به امام رضا(ع) بسیار زیاد است و اگر امکان پذیر باشد هر ساله به زیارت این امام مهربان می‌رویم.
مقام و جایگاه امام رضا(ع) با زبان قابل توصیف نیست/ اهانت کنندگان فیلم عنکبوت مقدس محکوم هستند
به گزارش عصرهامون مولوی خلیل رسولی زاده، امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: محبت اهل بیت پیامبر (ص) تنها به شیعیان خلاصه نمی شود و همه امامان معصوم رضی الله عنهم به عنوان فرزندان رسول مکرم اسلام در دل و جان مسلمانان اهل سنت نیز جایگاهی ویژه دارند.

وی افزود: برادران اهل سنت به امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ارادت خاص دارند.
مولوی رسولی زاده تصریح کرد: در زمان گذشته اهل بیت رسول الله(ص) با درایت بالای خود خدمات ارزنده‌ای را به جهان اسلام ارائه کردند و در دوران های مختلف نجات دهنده مسلمانان از از مسیرهای اشتباه بودند.

وی با بیان اين که اهل بیت(ع) در میدان جهاد، ایثار،  فداکاری پیشتاز همگان بودند، اذعان کرد: در حقیقت بین برادران اهل تشیع و اهل تسنن تفاوتی وجود نداردو  هر دو مذهب، امام رضا (ع) را قبول دارند.

وی عنوان کرد: همه مسلمانان آرزوی زیارت خدا، زیارت پیغمبر(ص)، زیارت امام حسین(ع) و امام علی(ع) و امام رضا(ع) را دارند.

امام جمعه موقت اهل سنت ایرانشهر خاطرنشان کرد: اهانت کنندگان به مقام مقدس امام رضا (ع) در فیلم عنکبوت مقدس محکوم هستند و این گونه افراد هنوز جایگاه و مقام والای آن حضرت را انگار درک نکردند و آن ها در این زمینه در حق خودشان کوتاهی کردند.

وی اضافه کرد: ارادت ما اهل تسنن به امام رضا(ع) بسیار زیاد است و اگر امکان پذیر باشد هر ساله به زیارت این امام مهربان می‌رویم.

مولوی رسولی زاده گفت: وجود امام رضا (ع) در ایران سرچشمه برکات و نعمت های زیادی شده که مهم ترین آن تقویت پیوند امت اسلامی با ولایت است.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcezv8zfjh8epi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما