کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهل سنت میرجاوه؛

امام رضا (ع) همچون دردانه یاقوت، ایران اسلامی را سرشار از برکات معنوی کرده است

21 خرداد 1401 ساعت 14:39

مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت: امام رضا (ع) همچون دردانه یاقوت، ایران اسلامی را سرشار از برکات معنوی کرده است.


به گزارش عصرهامون مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: شخصیت والای امام رضا (ع) بر کسی پوشیده نیست و ایران اسلامی از جمله کشورهایی بوده که میزبان این بزرگوار و خواهر او حضرت معصومه (س) هستند که این یکی از برکات بسیار ارزشمند است.

وی افزود: سیره و زندگی ائمه اطهار (ع) باید برای همگان و به ویژه نسل های جدید تبیین شود.
این خطیب جمعه اهل سنت تصریح کرد: امام رضا (ع) در نزد خداوند متعال دارای جایگاه والایی بوده و خوبی ها، کمالات و معنویات بسیاری داشته که همه این موارد جز صفات اخلاقی و کردار، رفتار آن حضرت به شمار می روند.

وی اضافه کرد: کمالات و صفات خوب فراوانی در وجود نازنین امام رضا (ع) وجود داشته و این حضرت در نزد برادران اهل سنت از محبت و مودت، ارادت ویژه ای برخوردار بوده و ما بر این یقین هستیم که  فردای قیامت این بندگان خدا و اولیا و ائمه دین امت اسلامی را شفاعت خواهند کرد.

مولوی ریگیان پور عنوان کرد: همگان باید در زندگی شان نحوه زندگی امام رضا(ع) "را سرمشق و الگو قرار بدهند.

وی عنوان کرد: اگر طبق بیانات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی تبیین شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد که این راه و مسیر خود سرمشقی از نحوه زندگی ائمه اطهار (ع) است.


امام جمعه اهل سنت میرجاوه خاطرنشان کرد: قناعت و صبر را می توان جز ویژگی های بارز اخلاقی امام رضا(ع) نام برد و جامعه اهل سنت نیز همانند اهل تشیع به آن حضرت عشق می ورزند.

وی عنوان کرد: یکی از مواردی که می توان عشق به امام رضا(ع) را در وجود مردم سیستان و بلوچستان جست و جو کرد مراجعه به آمار ثبت احوال است که پسران خود را به نام آن بزرگوار مزین کردند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 148630

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/148630/امام-رضا-ع-همچون-دردانه-یاقوت-ایران-اسلامی-سرشار-برکات-معنوی-کرده

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir