تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۹
مولوی عبدالرحیم ریگیان پور گفت: امام رضا (ع) همچون دردانه یاقوت، ایران اسلامی را سرشار از برکات معنوی کرده است.
امام رضا (ع) همچون دردانه یاقوت، ایران اسلامی را سرشار از برکات معنوی کرده است
به گزارش عصرهامون مولوی عبدالرحیم ریگیان پور، امام جمعه اهل سنت میرجاوه در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: شخصیت والای امام رضا (ع) بر کسی پوشیده نیست و ایران اسلامی از جمله کشورهایی بوده که میزبان این بزرگوار و خواهر او حضرت معصومه (س) هستند که این یکی از برکات بسیار ارزشمند است.

وی افزود: سیره و زندگی ائمه اطهار (ع) باید برای همگان و به ویژه نسل های جدید تبیین شود.
این خطیب جمعه اهل سنت تصریح کرد: امام رضا (ع) در نزد خداوند متعال دارای جایگاه والایی بوده و خوبی ها، کمالات و معنویات بسیاری داشته که همه این موارد جز صفات اخلاقی و کردار، رفتار آن حضرت به شمار می روند.

وی اضافه کرد: کمالات و صفات خوب فراوانی در وجود نازنین امام رضا (ع) وجود داشته و این حضرت در نزد برادران اهل سنت از محبت و مودت، ارادت ویژه ای برخوردار بوده و ما بر این یقین هستیم که  فردای قیامت این بندگان خدا و اولیا و ائمه دین امت اسلامی را شفاعت خواهند کرد.

مولوی ریگیان پور عنوان کرد: همگان باید در زندگی شان نحوه زندگی امام رضا(ع) "را سرمشق و الگو قرار بدهند.

وی عنوان کرد: اگر طبق بیانات مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی تبیین شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد که این راه و مسیر خود سرمشقی از نحوه زندگی ائمه اطهار (ع) است.


امام جمعه اهل سنت میرجاوه خاطرنشان کرد: قناعت و صبر را می توان جز ویژگی های بارز اخلاقی امام رضا(ع) نام برد و جامعه اهل سنت نیز همانند اهل تشیع به آن حضرت عشق می ورزند.

وی عنوان کرد: یکی از مواردی که می توان عشق به امام رضا(ع) را در وجود مردم سیستان و بلوچستان جست و جو کرد مراجعه به آمار ثبت احوال است که پسران خود را به نام آن بزرگوار مزین کردند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjtoevyuqexmz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما