تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۱۵
به همت ناحیه مقاومت بسیچ سپاه سیب و سوران اهالی روستای کهن میر به مناسبت دهه کرامت به صورت رایگان ویزیت شدند.
هدیه سپید پوشان جهادگر به نقاط محروم/ 100 نفر از اهالی "کهن میر" سوران ویزیت شدند
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ برنامه ویزیت و داروی رایگان برای مردم محله کهن میر شهر سوران به همت معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و همکاری مرکز بهداشت و درمان این شهرستان درمحل خانه نیکوکاری شهید دهقانخلد محله اسلامی کهن میر به مناسبت دهه کرامت اجرا شد.
 
داود رحیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران در حاشیه بازدید از روند اجرای این طرح ضمن تبریک دهه کرامت گفت: طرح ویزیت رایگان به همت معاونت اجتماعی و بسیج جامع پزشکی در نقاط محروم شهرستان به مناسبت های مختلف انجام می شود.

وی افزود: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت این بار با حضور در روستای کهن میر شهر سوران اقدام به ویزیت و توزیع رایگان دارو میان اهالی این روستا شد.




این مقام مسئول خاطر نشان کرد:در این طرح تیم سلامت معاونت اجتماعی سپاه و معاونت سلامت و دفاع زیستی ناحیه مقاومت سپاه با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان اقدام به اعزام پزشک به محله کهن میر شهر سوران کردند که بیش از صد نفر بیمار ویزیت و داروی رایگان توزیع شد.

رحیمی تصریح کرد: محرومیت زدایی و انجام خدمات درمانی در نقاط آسیب پذیر و مناطق حاشیه نشین از رسالت های سپاه پاسداران است که تلاش است با نیروهای جهادی غبار محرومیت را از چهره این مناطق بزداید.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfvcdymw6djva.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما