کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی:

نیروهای قراردادی و شرکتی تعیین تکلیف خواهند شد

1 تير 1401 ساعت 17:35

محمد سرگزی از تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی خبر داد.


محمد سرگزی، نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و قراردادی، بیان کرد: امروز اولویت رسیدگی به این طرح در دستور صحن مجلس قرار گرفت و با رای بالای نمایندگان مجلس مصوب شد که در اولین دستور هفته آینده در صحن علنی مجلس قرار گیرد.
 
وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و لزوم توجه به این قشر، چندین سال است که نیروهای شرکتی و قراردادی با یک تدبیر نامناسب در قالب شرکت ها قرار گرفتند و بسیاری از حقوق آنها را تحت شعاع قرار داده است.
 
وی با بیان اینکه با تصویب این طرح احقاق حق برای افراد مشمول صورت می پذیرد، ادامه داد: در برخی از ادارات نیروهای رسمی، پیمانی و نیروهای شرکتی و قراردادی دقیقا یک کار را انجام می دهند اما تفاوت پرداخت و حقوق برای آنها وجود دارد.
 
نماینده مردم زابل با اشاره به اینکه این طرح خدمات را برون سپاری می کند نه نیروی انسانی را، تصریح کرد: متاسفانه این اتفاق افتاده و برون سپاری نیروی انسانی به اشتباه اتفاق افتاده است که بنای این طرح برون سپاری نیروی انسانی را اصلاح می کند و نیروها در یک شرایط مناسب به خدمت خودشان ادامه خواهند داد و وضعیت نیروهای شرکتی و قرادادی مشخص می شود.
 
وی گفت: از طرف دیگر در این طرح بررسی و ساماندهی استخدام های دولت انجام می شود.
 
سرگزی خاطرنشان کرد: در استخدامی های جدید دیگر دستگاهی به هر طریقی که صلاح بداند نمی تواند نیرو جذب کند و عدالت در توزیع امکانات، استخدام و امتیازات به درستی اتفاق خواهد افتاد و این نگاهی است که ما برای بررسی این طرح انجام می دهیم.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 148909

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/148909/نیروهای-قراردادی-شرکتی-تعیین-تکلیف-خواهند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir