>ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> باد و باران به ۸۹ پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان:

باد و باران به ۸۹ پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

خلیل عوض‌زاده گفت: باد و باران روز گذشته در این استان، باعث خسارت به ۸۹ پایه برق و سه دستگاه ترانس در شهرستان‌های قصرقند، نیکشهر، راسک، سرباز، لاشار و ایرانشهر شد.
باد و باران به ۸۹ پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
به گزارش عصرهامون، خلیل عوض‌زاده، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: به محض اعلام خسارت وارد شده به شبکه برق، تیم‌های عملیاتی این مناطق به محل‌های حادثه دیده اعزام شدند و نسبت به پایداری شبکه برق این مناطق اقدام کردند.

وی با اشاره به حجم بالای خسارت وارد شده به شبکه برق افزود: با توجه به حجم خسارت وارد شده، پرسنل این امور همچنان در حال تلاش برای پایداری شبکه برق برخی از مناطق هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهرستان ایرانشهر از جمله مناطق تحت تاثیر این شرایط طبیعی است که با توجه به حجم بالای خسارت، ۱۶ تیم عملیاتی از مناطق مختلف استان در حال فعالیت در این منطقه، جهت پایداری شبکه برق برخی از نقاط آسیب دیده هستند.

وی با بیان اینکه وزش باد شدید و باران‌های فصلی از جمله اتفاقات طبیعی این منطقه است که همواره خسارت بسیاری به شبکه توزیع برق وارد می‌کند، افزود: شهروندان گرامی ضمن صبر و شکیبایی، همکاری لازم را با پرسنل شرکت توزیع نیروی برق جهت تسریع پایداری شبکه برق داشته باشند.

عوض‌زاده خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی همچنین در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱ (مراکز اتفاقات برق) اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcb9wb8frhba9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما