تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر؛

امحای 45 تن مواد مخدر غیر دارویی در سیستان و بلوچستان

به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر ۴۵ تن انواع موادمخدر غیردارویی و روانگردان در ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر کشور در زاهدان امحاء شد.
امحای 45 تن مواد مخدر غیر دارویی در سیستان و بلوچستان
به گزارش عصرهامون، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: یکی از چالش‌های جهان بحث موادمخدر است که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در خط مقدم مبارزه با این بلای خانمان سوز قرار دارد و در این رابطه هزینه‌های بسیار سنگینی را متحمل شده است.

وی افزود: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در سال گذشته ۱۹۸ عملیات مسلحانه علیه قاچاقچیان موادمخدر در این استان انجام داده که در این رابطه ۱۰۱ باند فروش موادفیونی متلاشی و ۲۰ سرشبکه اصلی نیز دستگیر شدند.

سردار طاهری بیان کرد: نیروی انتظامی استان در سال گذشته ۲۴۸ تن انواع موادمخدر را در درگیری های مسلحانه با قاچاقچیان کشف و ضبط کرده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی از ابتدای امسال تا کنون ۲۵۰ قبضه سلاح جنگی و ۹۴۴ دستگاه خودرو را از قاچاقچیان موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف و توقیف کرده است.

 
سردار طاهری بیان کرد: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان هفت و هزار و ۳۰۰ نفر موادفروش و معتاد متجاهر را در این استان شناسایی و دستگیر کرده است.
 
وی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان در یک سال اخیر ۱۱۰ عملیات مسلحانه با قاچاقچیان مواد افیونی در این استان داشته که در این عملیات‌ها ۲۵ نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیدند.
 
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۹۴ دستگاه انواع ماشین از باندهای موادمخدر در سیستان و بلوچستان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در این استان ضبط شده است.
 
به گفته علی زندی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان؛ تقدیم بیش از چهار هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز در کشور و بیش از ۴۸۰ شهید در استان در راه مبارزه با مواد مخدر نشان از عزم و اراده ایران اسلامی برای مقابله با مواد مخدر است.

انتهای پیام/

  https://www.asrehamoon.ir/vdcbg9b8grhbagp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما