کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کی روش و ارنج آشنا در جام جهانی/ اشتباهی که جوانان را از تیم ملی دور کرد

2 مهر 1401 ساعت 21:51

کارشناس فوتبال گفت: ارنج تیم ملی نسبت به قبل تغییرات کوچکی داشت چون کی روش با بازیکنانی به جام جهانی می رود که تاکتیک او را اجرا کنند.


به گزارش عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا مهدوی کارشناس فوتبال  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزیابی اش از لیست تیم ملی فوتبال اظهار کرد: همانطور که پیش بینی کرده بودیم کی روش نفراتی را که با او کار کردند به تیم ملی فوتبال دعوت می کند چون شناخت خوبی از آنها دارد و بازیکنان هم تاکتیک مدنظر او را می دانند و خواسته هایش را اجرا می کنند.
او ادامه داد:  شاکله  و ارنج تیم ملی فوتبال همان قبلی با تغییرات کوچک است. فقط چند نفر از اعضای تیم ملی جدید و مابقی شاگردان کی روش هستند.

بازیکنان جوان به خاطر اشتباهات مدیریتی  از تیم ملی فوتبال دور ماندند 

مهدوی درباره اینکه چه بازیکنانی جایشان در تیم ملی فوتبال خالی است، گفت: بازیکنان جوان و مستعد در کشورمان وجود دارند که استحقاق دعوت به تیم ملی فوتبال را دارند اما متاسفانه شرایط فوتبال و اشتباهات مدیریتی باعث شد که این بازیکنان از تیم ملی دور بمانند. در حال حاضر تیم ملی فوتبال ما جایی برای جوانان مستعد ندارد تا آنها در کنار باتجربه ها فرصت داشته باشند تا توانایی خود را نشان بدهند.
او درباره اینکه بیشتر بازیکنان تیم ملی فوتبال سنشان بالا رفته است، بیان کرد: اگر قرار بود تغییراتی در ترکیب تیم ملی صورت بگیرد و میانگین سنی بازیکنان پایین بیاید باید زمانی که تیم ملی فوتبال به جام جهانی صعود کرد اتفاق می افتاد تا بازیکنان جوان و با استعداد لیگ برتر فوتبال  در بازی های دوستانه محک جدی بخورند.

کی روش در تیم ملی فوتبال امتحانش را پس داده است 

کارشناس فوتبال درباره بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال گفت: کی روش امتحانش را پس داده و مربی بزرگی است. او در ایران سابقه خوبی دارد و فقط در مسابقات جام ملت های آسیا عملکرد ضعیفی داشت. البته او نقطه تاریک هم در کارنامه اش دارد. به نظرم یک مقدار رفتار غیرحرفه ای با اسکوچیچ صورت گرفت و محترمانه مربی را بدرقه نکردند.

بازی تدافعی در جام جهانی مدنظر کی روش است 

مهدوی تصریح کرد: کی روش قصد دارد از تجربیات بازیکنانی همانند طارمی و آزمون در  خط حمله استفاده کند تا تیم ملی فوتبال  در جام جهانی شگفتی ساز شود. کی روش از سیستم دفاعی استفاده می کند و او می گوید که تیم ملی با تمام قوا دفاع کند .اگر شانسی وجود داشت بازیکنان ضد حمله را در دستور کار قرار بدهند. بازی با تیم های انگلیس و آمریکا در جام جهانی سخت است، اما بازی با ولز سخت تر است چرا که این تیم با سبک انگلیس بازی می کند.
او درباره پیش بینی اش از نتایج تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر گفت: امیدوارم ملی پوشان بازی روان و تماشاگر پسندی ارائه بدهند، در جام جهانی شگفتی ساز شوند و فوتبال در خور و شایسته ایران انجام بدهند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 151467

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/151467/کی-روش-ارنج-آشنا-جام-جهانی-اشتباهی-جوانان-تیم-ملی-دور

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir