تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۹
امام جمعه ایرانشهر گفت: نسل جوان ما باید بداند در دوران هشت سال دفاع مقدس چه اتفاقی افتاده و ما در همین جنگ مظلومیت خود و ظلم دشمن را مشخص کردیم.
دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس فراوان است/آگاهی نسل جوان از دستاوردهای انقلاب ضرورت دارد
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ به مناسبت اولین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس گلزار شهدای شهرستان ایرانشهر با حضور خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه، اعضای شورای اداری شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، بسیجیان و مردم شهید پرور این منطقه با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، غبارروبی و عطر افشانی شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین عیسی بزمانی، امام‌ جمعه شهرستان ایرانشهر بیان کرد: یاد شهدا و همه کسانی که در راه دفاع از آرمان های انقلاب فداکاری کردند گرامی می داریم  و ادای احترام می‌کنیم و به این شهدای گرانقدر سر تعظیم فرود می‌آوریم.

وی افزود: از تلاش بی شائبه نیروهای سپاه پاسداران و همه عزیزانی که در بحث تامین امنیت چه انتظامی و ارتش و بسیجیان گران‌سنگ شبانه روز زحمت می کشند تقدیر می کنم.

این خطیب جمعه تصریح کرد: سال ۱۳۶۷ در بیست و دو بهمن سخنرانی توسط مقام رهبری صورت گرفتند و قبل‌ از آن در اردیبهشت همان سال نامه محرمانه‌ای از بازرگان به امام راحل نوشته بود که عملکرد  دفاع مقدس را زیر سوال می‌برد.

وی گفت: در آن زمان آقای منتظری به‌ عنوان قائم‌مقام رهبری عملکرد هشت‌ساله دفاع مقدس را به این عنوان بیان کرد که هیچ دستاوردی برای ما نداشته و اگر اشتباه بوده باید توبه کنیم اما امام راحل در طی اسفند ماه پیامی صادر کرد که به منشور روحانیت و برکات هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد.

وی اضافه کرد: امام راحل فرمودند هر چه داریم از دفاع مقدس است و اما بسیار زیبا در آن پیام به‌ صورت فشرده بیان می‌کند من از خانواده شهدا و جانبازان که برخی راجع به آن‌ها تحلیل غلط دارند عذرخواهی می‌کنم و ما در جنگ از عملکرد خود پشیمان نیستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی خاطرنشان کرد: نسل جوان ما باید بداند در دوران هشت سال دفاع مقدس چه اتفاقی افتاده و ما در همین جنگ مظلومیت خود و ظلم دشمن را مشخص کردیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcbz8b8srhbssp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما