تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷
محمد جواد سجادی گفت: دشمنان ایران اسلامی در این راستا از هیچ خباثتی دست نکشیده و ما باید استکبار ستیزی را محور قرار بدهیم.
امنیت و اقتدار ایران اسلامی با روحیه انقلابی و استکبار ستیزی همراه است
به گزارش عصرهامون محمد جواد سجادی، کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: وقتی ما از وحدت صحبت می کنیم این مورد بحث سفارش شده ای در قرآن کریم بوده که پیامبر(ص) و ائمه ی اطهار همگان را به وحدت دعوت کردند.


وی افزود: همه ملت ایران در زیر سایه جمهوری اسلامی با وحدت ملی می توانند در کنار هم زندگی  و بر دشمنان استکبار جهانی همچون همیشه غلبه کنند.


این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: ایران اسلامی همچون همیشه سرافراز بوده و وحدت عملی دارد و باید همگان هوشیار باشند که نقشه های شوم دشمنان خللی در امنیت و وحدت ملی ما وارد کند.

  وی اضافه کرد: وظیفه ی همگان است که از حریم ایران اسلامی دفاع کنند وبه ویژه نسل جوان، دانشگاهیان، دانشجویان روی موضوع بصیرت افزایی و دشمن شناسی تحقیق و تفحص کنند.


سجادی خاطرنشان کرد: ملت ایران و به ویژه نسل جوان باید آن قدر آگاهی داشته باشند که  وقتی فضای جامعه دچار فتنه می شود و در واقع به گونه ای ملتهب گول فضای رسانه ای غرب که دشمنان قسم خورده ملت ایران هستند را نخورند.



وی عنوان کرد: چهل و اندی سال است که فضای رسانه ای غرب با تمام امکانات خودش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده کرده است.


این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی در این راستا از هیچ خباثتی دست نکشیده و ما باید استکبار ستیزی را محور قرار بدهیم و همچون همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشیم و این را بدانیم که در انقلاب اسلامی با وحدت ملی می توانیم بسیاری از نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdciqzazrt1awq2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما