> تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس در بین نسل جوان در اولویت قرار بگیرد | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۳
محمد جواد سجادی گفت: در حقیقت تبیین ارزش‌های دفاع‌ مقدس چراغ راهی برای نسل جوان ایران اسلامی است.
تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس در بین نسل جوان در اولویت قرار بگیرد


به گزارش عصرهامون محمد جواد سجادی، یک کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار پهره
بیان کرد: در حقیقت ایثار، شهادت، رشادت یادگار رزمندگان دوران دفاع مقدس است و  شهدا، جانبازان همه ماندگار بوده و خواهند بود.


وی افزود: پویایی و تحولات انقلاب اسلامی همه از رشادت ها و جانبازی های جانبازان در دفاع مقدس بوده و با توکل به خدا باید همگان تلاش کنند این انقلاب را به سر منزل مقصود برسانند و پرچم را به دست امان زمان (عج) توسط نائب برحقش بدهیم.

 این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: هیچ ترسی در دل های مومنان برای حفاظت از خون شهدا وجود ندارد و همه امنیت و آسایشی که اکنون دارند مدیون خون شهدا هستند که آنان از این انقلاب جانانه، صادقانه و عاشقانه دفاع کردند.

 وی با بیان اين که ملت ایران همیشه در صحنه و پیرو خط ولایت هستنند، خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین یادگار ماندگار از دوران هشت سال جنگ تحمیلی بوده است.


وی اضافه کرد: در دوران جنگ تحمیلی تمامی کشورهای استکبار ستیز  همسو و همراه با صدام و پشتیبانی او علیه ایران اسلامی برخواستند و از تمام امکاناتشان استفاده کردند و به بدترین نحو حتی کودکان و زنان را با حملات شیمیایی کشتند.


 سجادی اذعان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری باید به تبیین موضوع دفاع مقدس بپردازیم و به نسل آینده تمامی رشادت و از جان گذشتگي های رزمنده گان آن دوران را باز بینی کنیم تا جوانان ایران اسلامی از گذشته آگاهی داشته باشند و در زمینه دسیسه های دشمنان نظام بصیرت افزایی لازم را کسب کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcd5f0f9yt0k96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما