کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش نماینده مردم سراوان در اغتشاشات اخیر؛

ایجاد اغتشاش در جامعه به صلاح هیچکس نیست/ حوادث اخیر درخشش ۴۲ فرزند سیستان و بلوچستان در رشته پزشکی را به حاشیه برد

7 مهر 1401 ساعت 12:32

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی خواستار برخورد قاطع با اخلال‌گران امنیت در جامعه شد. 


ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در گفت و گو با عصرهامون با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: در قانون اساسی جمهوری اسلامی قوانین و وظایف قوا مشخص و مسیرمطالبگری نیز بیان شده است و قطعا تخریب اموال عمومی و ایجاد آشوب در جامعه نحوه درستی برای بیان مطالبات نیست.
 
وی با بیان اینکه قطعا تخریب اموال عمومی منجربه تخریب مملکت خواهد شد افزود: تخریب و آتش زدن اموال عمومی به صلاح جامعه نیست و بودجه ای که باید صرف احیا و ساخت مجدد این اموال شود می تواند تبدیل به راه، آب، درمانگاه و مدرسه و توسعه مناطق گردد.
 
این نماینده مجلس در خصوص آسیب های مالی و جانی صورت گرفته در این اغتشاشات تصریح کرد:  طبعا بالاترین ارزش و بالاترین سرمایه  مملکت نیروهای انسانی هستند، شاید برخی دچار خطا و اشتباه شوند اما این امر نباید باعث شود که ارزش عام خدمات نظام  و دستگاه و نهادهای خدمت رسان به مردم را در نظر نگیریم.
 
وی تاکید کرد: افراد اگر اعتراض و مطالباتی دارند باید در ساختار و چارچوب قانونی مطرح کنند و نباید به افرادی که قصد ضربه زدن به نظام را دارند اجازه داده شود تا فضای امن و آرام کشور را به سمت آشوب و درگیری بکشانند.
 
ملک فاضلی گفت: این آشوب ها و اتفاقات باعث شد تا شیرینی خبر قبول شدند ۴۲ نفر از فرزندان این استان در رشته پزشکی در کنکور امسال به کام مردم تلخ شود و به حاشیه برود. 
 
وی ادامه داد: توصیه می شود مردم آرامش خود را حفظ کنند و اجازه ندهند افراد خاص سواستفاده هایی را در جهت تخریب جامعه انجام دهند و وظیفه مسئولین امر هم این است تا  پاسخ گویی درست، دقیق و قانع کننده برای مردم داشته باشند تا آرامش در جامعه برقرار شود قطعا سود این اغتشاشات به نفع خارج نشینان خواهد بود.
 
نماینده مجلس در پایان خاطر نشان کرد: خواهان برقراری آرامش درجامعه هستیم و خواستار پیگیری قاطع و برخورد قانونی از سوی قوه قضائیه با برهم زنندگان نظم عمومی و خطاکاران می باشیم.
 
انتهای پیام/س
 


کد مطلب: 151759

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/151759/ایجاد-اغتشاش-جامعه-صلاح-هیچکس-نیست-حوادث-اخیر-درخشش-۴۲-فرزند-سیستان-بلوچستان-رشته-پزشکی-حاشیه-برد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir