کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مولوی عبدالحمید: آرامش و وحدت را حفظ کنید/ دشمنان به دنبال برادرکشی هستند

8 مهر 1401 ساعت 16:49

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: آنچه که امروز به شدت مورد نیاز جامعه است آرامش و امنیت می باشد، مردم استان و زاهدان آرامش خود را حفظ و از هرگونه تعرض و تحریک اجتناب کنند.


به گزارش عصرهامون، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی، امام جمعه اهل سنت زاهدان اتفاق امروز شهر زاهدان را تلخ و ناگوار دانست و بیان کرد: بررسی جزئیات حادثه در دستور کار قرار گرفته تا مشخص شود چه دست‌هایی پشت پرده است که حادثه امروز به وجود آمده است.

وی گفت: آنچه که امروز به شدت مورد نیاز جامعه است آرامش و امنیت می باشد، مردم استان و زاهدان آرامش خود را حفظ و از هرگونه تعرض  و تحریک اجتناب کنند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان تاکید کرد: در حال حاضر استان وشهر زاهدان ملتهب است و هرگونه تحریک مشکل ساز خواهد شد این خواسته بنده و همه علما و بزرگان است آرامش در تمام بخش های استان، راه ها و مناطق مختلف باید حفظ شود تا مسئله مورد بررسی جدی قرار گیرد و حق و باطل مشخص شود.

مولوی عبدالحمید گفت: مردم به شایعات توجه نکنند، دشمن اهدافی دارد و از شرایط بحرانی سوءاستفاده می کند، مراقب باشید دشمنان قسم خورده به دنبال ملتهب کردن منطقه و برادرکشی هستند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان خاطرنشان کرد: ما باید آرامش را حفظ و از انجام هرگونه تحرکات جلوگیری کنیم، به شایعات گوش ندهید و آرامش خود را حفظ کنید تا ابعاد موضوع پیش آمده مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 151804

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/151804/مولوی-عبدالحمید-آرامش-وحدت-حفظ-کنید-دشمنان-دنبال-برادرکشی-هستند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir