تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۹
دریادار پاسدار سردارعلی فدوی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا از دشمنی با ملت ایران دست برنداشته، اما طی این سال‌های طولانی هر آنچه اقدام کردند با شکست روبه‌رو شده است.
تمامی توطئه‌های آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شده است
به گزارش عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، دریادار پاسدار سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم یادبود ۶ شهید امنیت بسیج و سپاه بیان کرد: امروز ۶ نفر از عزیزان ما بر اساس تکلیف ایستادند و در زاهدان شهید شدند، سردار شهید حمیدرضا هاشمی قرار بود به زودی از استان سیستان و بلوچستان برود و در تهران در جایگاه کشوری خدمت کند ولی بر اساس وظیفه ایستاد و در میدان شهید شد.

وی افزود: امنیت نعمت بی‌نظیری است که تا زمانی که وجود دارد حس نمی‌شود، اما به محض اینکه به آن خدشه وارد شد ملموس می‌شود؛ مانند سلامت که اگر تمام عمر انسان سالم باشد، حس نمی‌شود.

دریادار فدوی تصریح کرد: امنیت هم همینطور است و به محض اینکه به آن خدشه‌ای وارد شود همه دنیا می‌فهمند؛ بر این اساس بیش از ۴۳ سال است همه ارگان‌ها پای کارند تا دشمن به امنیت ملت ایران خدشه وارد نکند.

وی ادامه داد: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی ایادی استکبار فهمیدند که این انقلاب و امنیت آن ریشه‌دار است و از ابتدای انقلاب ایران از دشمنی با ملت ایران دست بر نداشته اما طی این سال‌های طولانی هر آنچه اقدام کردند با شکست رو به رو شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ایران در دوران جنگ نوک پیکار صدام قرار داشت اما ایران در جنگ با ۸۷ کشور جهان در تقابل بود و جنگید، دو جبهه مقابل هم بودند که امکانات مادی جمهوری اسلامی قابل مقایسه با جبهه باطل مقابل نبود؛ تمام زیرساخت‌ها و سیستم عامل‌ها در اختیار دشمن بود اما وقتی در جبهه حق باشی پیروزی با جبهه حق است.

وی افزود: برای پاسخ به این سوال که چگونه جبهه حق با امکانات دنیایی قلیل پیروز است، خداوند در قرآن می‌فرماید دو حزب بیشتر نیست حزب خدا و حزب شیطان و خداوند خود وعده داده که حزب خدا همیشه پیروز است اما باید مراقبت کرد که در حزب خدا باشیم؛ اگر انسان تکالیفی که خداوند مشخص کرده را انجام ندهد مورد عنایت حضرت حق قرار نمی‌گیرد؛ مثال آن جنگ احد است که وقتی مسلمانان از دستورات خداوند پیروی نکردند شکست خوردند.

فدوی گفت: دلیل پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف این است که جبهه جمهوری اسلامی تاکنون به وظایف خود عمل کرده است، انقلاب اسلامی یعنی اسلام چون در یک مقطع خاصی که سلاطین و حاکمان ظالم بر کشور حاکم بودند امام خمینی(ره) به عنوان یک عالم بزرگ اسلام آنچه خداوند آورده بود را برای مردم روشن کرد و در این سال‌ها همه دلدادگان اسلام به تکالیفشان عمل کردند و ۳۰۰هزار شهید گواه این مطلب است.

این مقام مسئول بیان کرد: هنوز از جبهه‌های مختلفی که خبیث‌ترین خبیث‌های عالم برای انقلاب اسلامی درست می‌کنند ما شهید می‌دهیم و هنوز از سوریه شهید می‌آوریم، در همین فتنه اخیر همه خبیث‌های عالم به میدان آمدند؛ آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها به میدان آمدند و یک جنگ احزاب برای ایران به وجود آوردند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: شبکه‌های انگلیسی تا قبل این فتنه روی موضوع ملکه کار می‌کردند اما به محض وقوع فتنه همه پشت فتنه متمرکز شدند، تصویری که از همین زاهدان درست کردند مانند این بود که کل شهر زاهدان دارد می‌سوزد در صورتی که اینطور نبود و در واقع آنها دنبال پوشش منافع خود بودند.

وی گفت: مهم این است که آن کسانی که تکلیف دارند وظیفه دارند در دفاع در برابر تهاجمات رسانه‌ای و ملی پای کار باشند و از این امنیت دفاع کنند؛ هر چند دشمنان حقیقت را وارونه جلوه می‌دهند.

سردار فدوی اذعان کرد: خدمتگزاران کشور در ۴۳ سال همیشه پای کار انقلاب بودند و در سیل و زلزله و همه بزنگاه‌ها برای انقلاب خدمت کردند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: جوانانی که در انقلاب اسلامی رفتند و در سوریه شهید شدند جنگ را ندیده بودند و این انقلاب اسلامی بود که با انتقال سینه به سینه مفاهیمی که با فطرت آنان در ارتباط است این نسل را تربیت کرد.
  https://www.asrehamoon.ir/vdchqznz623nm6d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما