کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پذیرش تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۱۴۰۱

3 آبان 1401 ساعت 11:29

مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد: با پذیرش مرحله تکمیل ظرفیـت در برخی از رشته محل‌ها در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ گروه علوم پزشکی موافقت شد و این مرحله از ۷ آبان آغاز می‌شود.


به گزارش عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ در ۳۴ حوزه امتحانی برای ۸۶ رشته در دانشگاه‌های علوم پزشکی در روز‌های ۵ و ۶ خرداد برگزار شد و نتایج نهایی آن در ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ اعلام شد.
تعداد ۵۹ هزار و ۴۶۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند که از تعداد ۶۴ هزار و ۱۷۵ نفر در آزمون به دلیل شرکت در دو رشته تعداد ثبت نام کننده نهایی آزمون بودند.
از این میان تعداد ۴۸ هزار و ۴۸۱ در جلسه آزمون شرکت کردند که از میان حاضرین در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱‏، ۴۱ هزار و ۹۵۲ نفر مجاز به انتخاب رشته و در نهایت ۵ هزار و ۱۹ نفر قبول شدند.
مرکز سنجش آموزش پزشکی در جدیدترین اطلاعیه درباره آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال ۱۴۰۱ اعلام کرده است: با پیگیری‌های به عمل آمده، با پذیرش مرحله تکمیل ظرفیـت در برخی از رشته محل ها، موافقت شد.
در این راستا اسامی دانشگاه‌های پذیرنده و ظرفیت پذیرش مرحله تکمیل ظرفیت تاریخ ۷ آبان ۱۴۰۱ از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام خواهد شد.
داوطلبان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری نسبت به انتخاب رشته محل‌های مربوط به مرحله تکمیل ظرفیت از ۷ تا ۹ آبان ۱۴۰۱ اقدام کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 152430

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/152430/پذیرش-تکمیل-ظرفیت-کنکور-کارشناسی-ارشد-گروه-پزشکی-۱۴۰۱

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir