تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۸
حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی گفت: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی ضد وحدت هستند، علما و نخبگان باید در مقابل توطئه های دشمنان روشنگری کنند.
شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی ضد وحدت هستند/دشمنان نقشه بر هم زدن آرامش ایران را کور خوانده اند








به گزارش عصرهامون حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: در حقیقت کسانی که شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی هستند در درون و بیرون از کشور هر طوری دلشان می خواهند ندای جدایی، اختلاف سر می دهند.


وی افزود: در حقیقت افرادی که در میان امت اسلامی و جامعه تفرقه ایجاد می کنند شیعه انگلیسی و سنی امریکایی بوده این افراد می توانند هر کسی در هر لباسی باشد.


این خطیب جمعه تصریح کرد: در واقع همه علما چه مذهب شیعه و په سنی در خط مقدم حفظ وحدت امت اسلامی بوده با هر مشترکاتی که داریم پس در توحید یکی و در کتاب و قبله و اهل بیت (ع) همه این ها مشترکات ما هستند و باید بدانیم امروز دشمنان اسلام به دنبال ایحاد تفرق و شکاف بین برادران اهل تشیع و سنت می باشند.

وی اضافه کرد: اکنون باید نخبگان این موضوعات را پیگیری کنند و در مقابل توطئه دشمن اقدام کنند.

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: موضوع دیگری که باید یادآوری کنیم بحث امروز کشور است که دشمن به دنبال بر هم زدن آرامش ملت ماست و اما دشمن حقیقت ماجرا را که ایران اسلامی دارای آسایش و امنیت است را در فضای مجازی بالعکس نشان می دهد و با این کار فقط دنبال تشويش اذهان عمومي است و به نحوی در شبکه های رسانه ای رفتار می کنند که مردم را به سمت مخالفت با نظام سوق دهند که این يکی از نقشه های پشت پرده ای بوده که توسط دست معاندین برنامه ریزی می شود.

وی اضافه کرد: اما دشمن باید بداند که نقشه های شوم همچون همیشه با شکست مواجه بوده و نقش بر آب می شود چون ملت بابصیرت ایران خواهان نظام هستند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchiinzx23nmqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما