کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد؛

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی سیستان و بلوچستان

13 آذر 1401 ساعت 16:23

حسین مدرس خیابانی با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به جامعه توان یاب از اختصاص ۵۰ میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد.


به گزارش عصرهامون، حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته جهانی افراد دارای محدودیت جسمی و حرکتی بیان کرد: باید تلاش مضاعف برای فراهم کردن زمینه توانمند سازی و حضور فعال این قشر در جامعه صورت گیرد و این محدودیت نباید به مانعی برای حضور این افراد در اجتماع تبدیل شود.

 
وی ادامه داد: این افراد دارای قلبی پر مهر، روحی بزرگ و انگیزه های فراوان اند که هرکدام برای ما درسهای بزرگی را در پی دارد.
 
مدرس خیابانی ضمن قدردانی از خانواده ها، مربیان و معلمان افراد دارای محدودیت تصریح کرد: وظیفه و رسالت ماست که برای زندگی عادی، بهتر و با نشاط تر این عزیزان هر آنچه در توان داریم بگذاریم.
 
وی همچنین عنوان کرد: همانطور که برای یک فرد عادی جهت پیگیری مطالباتش میز خدمت در نظر گرفته ایم، در قبال افرادی ک محدودیت جسمی و حرکتی دارند نیز باید شرایطی فراهم کنیم ک به راحتی دسترسی پیدا کنند.
 
استاندار گفت: اداره کل بهزیستی که اکثریت شاغلین آن را افراد دارای محدودیت جسمی و حرکتی در بر میگیرند جزو دستگاه های پیشتاز در ایجاد شغل محسوب می‌شود.
 
وی در پایان با اشاره به ضرورت ارائه خدمات مطلوب به جامعه توان یاب از اختصاص پنجاه میلیارد ریال اعتبار به بهزیستی سیستان و بلوچستان خبر داد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 153963

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/153963/اختصاص-۵۰-میلیارد-ریال-اعتبار-بهزیستی-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir