تاریخ انتشار :سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۸
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان خبر داد؛

شهادت مأمور جان بر کف پلیس مواد مخدر در شهرستان گلشن

سردار محمد قنبری از درگیری ماموران انتظامی گلشن با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر و شهادت یکی از مأموران جان خبر داد.
شهادت مأمور جان بر کف پلیس مواد مخدر در شهرستان گلشن
سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: امروز صبح ماموران انتظامی شهرستان گلشن در راستای مبارزه با پدیده قاچاق مواد با قاچاقچیان مسلح در محور کله گان به گلشن درگیر شدند.

وی افزود: قاچاقچیان در اثر اقتدار پلیس زمین گیر و پنج نفر قاچاقچی مسلح دستگیر شدند، همچنین ۴۱۰ کیلوگرم تریاک، دو قبضه سلاح کلاشینکف و شش تیغه خشاب و مهمات مربوطه و یکدستگاه بیسیم کشف شد و دو دستگاه خودرو تویوتا از آنان توقیف شد.

به گفته این مقام انتظامی؛ متاسفانه در این درگیری "ستوانسوم محمد زور" براثر اصابت گلوله قاچاقچیان از خدا بی خبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه شهید محمد زور متاهل و دارای فرزند دختر هفت ساله بوده است، گفت: پلیس با غیرت جمهوری اسلامی ایران در لباس سبز خدمت به مردم در مبارزه با پدیده شوم قاچاق مواد افیونی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و اثبات این از جان گذشتگی این است که پلیس در مدت سالیان بیشترین شهید مبارزه با قاچاق مواد مخدر را تقدیم کرده است این نشان از خدمت مخلصانه مأموران انتظامی در کشور و استان دارد .

سردار قنبری خاطرنشان کرد: شهادت همکار عزیزمان را خدمت مردم شریف و خانواده محترم شهید و سایر بستگان تبریک و تسلیت عرض نموده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهید متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjaxevyuqeiiz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما