تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۴
هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از فردا با انجام چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
مصاف مدعیان در ایستگاه نوزدهم/ قهرمان لیگ مشخص می‌شود؟
به گزارش عصرهامون به نقل از خبرگزاری فارس؛ رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال فردا با انجام چهار بازی از ساعت 16 در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.
سه دیدار باقیمانده قرار است روز جمعه برگزار شود. 
در مهم‌ترین بازی از این هفته گیتی‌پسند اصفهان مدافع عنوان قهرمانی که در رده سوم جدول با 39 امتیاز قرار دارد به مصاف تیم رده دومی کراپ الوند با 40 امتیاز می‌رود. بازی‌های این دو تیم در سالیان گذشته جنجالی بوده و همیشه برای این دو تیم پیروزی در این بازی از ارزش بالایی برخوردار بوده است. بازی‌های این دو تیم به دلیل اینکه ملی‌پوشان بی‌شماری در خود دارند همیشه از حساسیت و جذابیت بالای برخوردار بوده است.
بازی این هفته این دو تیم به گونه‌ای حساس است که هر دو برای قهرمانی شانس دارند و باید با مس سونگون پیشتاز رقابت کنند. چنانچه تیم کراپ بتواند از سد گیتی‌پسند بگذرد امتیازات خود را به عدد 43 می‌رساند و عملاً گیتی‌پسند در فاصله امتیازی دست‌نیافتی با مس قرار می‌گیرد و مس به تنهایی می‌تواند در لیگ یکه‌‌تازی کند.
در صورتی که گیتی‌پسند بتواند از سد تیم کراپ بگذرد و سه امتیاز این دیدار را کسب کند می‌تواند به عنوان تنها تیم تعقیب‌کننده مس در صدر جدول باشد. 
تساوی در این بازی برای هیچکدام از دو تیم کراپ و گیتی‌پسند اهمیت چندانی ندارد و تنها نتیجه تساوی برای مس ایده‌آل است.
در دیگر بازی این هفته مس سونگون ورزقان با 48 امتیاز  که در صدر جدول هفته‌ها است که یکه‌تازی می‌کند باید به مصاف صنایع پشتیبانی هرمزگان برود و در صورت تساوی دو دیدار کراپ و گیتی‌پسند می‌توان به قهرمانی نماینده آذربایجان شرقی امیدوار شد. 
برنامه‌ بازی‌ها به شرح زیر است:
سن‌ایچ ساوه - فولاد زرند ایرانیان 
مقاومت البرز - سفیر گفتمان تهران
مس سونگون ورزقان - صنایع پشتیبانی هرمزگان
چیپس کامل مشهد - قند کاترین آمل
بازی‌های روز جمعه به شرح زیر است:
گهرزمین سیرجان - فردوس قم
گیتی‌پسند اصفهان- کراپ الوند ایرانیان
زندی بتن کلاردشت - فرش‌آرای مشهد

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdxo0fjyt0k96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما