تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۲
فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان خبر داد:

۲ تن تریاک و مقادیری مهمات در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کشف شد

فرمانده انتظامي سیستان و بلوچستان از درگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان‌های: سراوان، سیب و سوران و زابل، و کشف ۲ تن و ۸۶ کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.
۲ تن تریاک و مقادیری مهمات در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس کشف شد
به گزارش عصر هامون به نقل از روابط عمومی و معاونت اجتماعی پلیس، محمد قنبری بیان کرد: با اشراف اطلاعاتي پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سرنخ‌هايي از فعالیت عناصر یک باند مسلح و سازمان‌یافته در مناطقی از شمال و جنوب استان که قصد انتقال محموله‌های سنگین مواد مخدر به عمق کشور را داشتند به دست آمد که با برنامه‌ريزي دقيق عملياتي انهدام این باند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: دراین‌رابطه با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي مسيرهاي تردد قاچاقچيان در شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و زابل  شناسایی و طی ۷۲ ساعت گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های مذکور به‌صورت هماهنگ و هم‌زمان در قالب چند تيم عملياتي، مناطق موردنظر را در تحت كنترل و رصد خود قرار دادند و موفق شدند محموله‌های موردنظر را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: قاچاقچیان مسلح که با 2 دستگاه وانت تویوتا و ۸ دستگاه خودرو پژو و سه دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال مواد افیونی بودند به‌محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تيراندازي به سمت آنان كردند و مأموران نيز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتيک مناسب عملياتي، مقابله‌به‌مثل کردند.

قنبری بیان کرد: سوداگران مرگ که تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند، با رهاکردن خودروهای حامل مواد به ارتفاعات مناطق اطراف متواري که در نهایت ۴ سوداگر مرگ دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات مسلحانه از خودروی آنها ۲ تن و ۸۶ کیلوگرم تریاک به همراه ۴ قبضه سلاح کلت کمری و مقادیری مهمات کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه ادامه دارد، به عزم جدی پلیس استان در مقابله با پدیده خانمان‌سوز قاچاق مواد افیونی، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را دراین‌خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

لینک های مرتبط:
 

کشف یک تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد افیونی در سیستان‌وبلوچستان

درگیری مرزداران سراوان با قاچاقچیان/ نیم تُن انواع مواد مخدر کشف شد

 

کشف مواد مخدر در ایست و بازرسی کوله سنگی زاهدان



انتهای پیام/خ
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcipwazqt1awz2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها