تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۴
فرمانده انتظامی سیستان‎وبلوچستان خبر داد:

شهادت سرباز مدافع امنیت در ایست و بازرسی زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان‌وبلوچستان از حمله اشرار مسلح به ماموران ایست و بازرسی قطار خنجک شهرستان زاهدان و شهادت سرباز مدافع امنیت خبر داد.
شهادت سرباز مدافع امنیت در ایست و بازرسی زاهدان
به گزارش عصرهامون، سردار محمد قنبری بیان کرد: شب گذشته در مسیر زاهدان- خاش در محل ایست و بازرسی شهید غفاری اشرار مسلح به همکاران مستقر در ایست و بازرسی که در حال انجام وظیفه و تامین امنیت محور بودند به صورت ناجوانمردانه حمله و از سمت ریل قطار به آنان تیراندازی می‌کنند.

وی افزود: اشرار بعد از تیراندازی، با واکنش قاطع و آتش سنگین ماموران مواجه که سریعاً از محل متواری شدند که براثر این حمله اشرار سرباز وظیفه یعقوب دهمرده به فیض شهادت نائل و ستوان محمد قیامی و استوارحسین پارسا کیا نیز مجروح می‌شود.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: از لحظات ابتدایی این حادثه با تشکیل تیم ویژه؛ سرنخ هایی به دست آمده، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به ماموران ایست و بازرسی آغاز شد.

وی ادامه داد: مجروحان سریعاً تحت مداوا قرار گرفته‌اند و پلیس در راه حفظ امنیت مردم با اراده استوار تا پایان جان ایستاده است و شهادت این سرباز سرافزار انتظامی را خدمت مردم شریف استان و خانواده و بستگان تبریک و تسلیت گفت.

قنبری خاطرنشان کرد: این شهید والا مقام اهل شهرستان هیرمند است و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/ ف https://asrehamoon.ir/vdcevn8zfjh8nzi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما