تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۹
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: اهانت به مقام والای مرجعیت، ولایت‌فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی نشریه‌ فرانسوی نشان‌دهنده اوج درماندگی و دشمنی دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی است.
جسارت مجلات اروپایی نشانگر ناتوانی دشمن در مقابله با انقلاب اسلامی است
به گزارش عصر هامون به نقل از زاهد نیوز، آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زاهدان با بیان اینکه این اقدام غیراخلاقی در هتک حرمت به مرجعیت دینی ایران به شدت محکوم است، بیان کرد: امروز دین اسلام مدام در حال گسترش در جهان است و غربی‌ها بویژه دشمنان معنویت، از این موضوع هراس دارند و به مقدسات اسلامی اهانت می‌کنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های زن از منظر اسلام افزود: جایگاه رفیع اسلام برای زن، منحصر به فرد است.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: اسلام حضرت زهرا (س)، حضرت مریم و آسیه همسر فرعون را به عنوان الگوهایی برای زنان معرفی می‌کند.

محامی ادامه داد: بر اساس آیات قرآنی زن از منظر اسلام می‌تواند تا عالی‌ترین مراتب انسانیت رشد کند و به جامعه و خانواده خود رشد و تعالی دهد و بر همین اساس تمام صفاتی که برای رشد و اعتلای مرد مطرح است برای زنان نیز بیان می‌شود تا نشان دهد زن و مرد از نظر ارزش‌های الهی برابر هستند.

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان با اشاره به اهمیت حجاب گفت: نگاه اسلام به زندگی بشریت، کمال و سعادت دنیوی و اخروی بوده و بر همین اساس یکی از فرامین مهم این دین مبین توجه به فلسفه حجاب و عفاف برای در امان ماندن از گناه و لغزش است.

امام جمعه زاهدان اذعان کرد: اسلام بر خلاف غرب، جایگاه زن را والا و ارزشمند می‌داند و به همین منظور در قرآن کریم بر مصونیت زن از نگاه‌های نامحرم تاکید و توصیه‌های فراوان شده است.

درحال بروزرسانی/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfmtdy0w6dt0a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما