تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۷:۴۲
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: تا امروز ۴۲۵ ساختمان و زمین مدارس در اختیار بنیاد مستضعفان را به وزارت آموزش و پرورش واگذار کردیم که ارزش آن‌ها بیش از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.
واگذاری رایگان تمامی اراضی مدارس بنیاد مستضعفان به آموزش و پرورش
به گزارش عصرهامون به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان گفت: دویست و نود و چهارمین مدرسه احداث شده بنیاد مستضعفان که یک هزار کلاس درس را شامل می‌شود به بهره برداری رسید.
وی ادامه داد: علاوه بر مدارس احداث شده توسط بنیاد مستضعفان، ما تفاهم‌نامه‌ای را با وزیر آموزش و پرورش منعقد کردیم که بر اساس آن، بنیاد مستضعفان ۶۰۰ کلاس درس را در مناطق محروم اعلامی از سوی این وزارتخانه، احداث می‌کند.
فتاح با اعلام خبر واگذاری رایگان همه زمین‌های مدارس در اختیار بنیاد مستضعفان به وزارت آموزش و پرورش، گفت: تا امروز ۴۲۵ ساختمان و زمین مدارسی که در اختیار بنیاد مستضعفان بود را به وزارت آموزش و پرورش واگذار کردیم که ارزش این املاک بیش از سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است.
رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: علاوه بر این موارد، بنیاد مستضعفان هر ساله بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر را در اختیار دانش آموزان محروم قرار می‌دهد و امسال نیز ۸۵ هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار توزیع شد.

انتهای خبر/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgnn9qqak9nx4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما