تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۱
جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

دستگیری سارقان با ۵۰ فقره کشف سرقت قطعات خودرو در زاهدان

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری سارقان قطعات داخلی خودرو با اعتراف به ۵۰ فقره سرقت قطعات خودرو خبر داد.
دستگیری سارقان با ۵۰ فقره کشف سرقت قطعات خودرو در زاهدان
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، مرتضی جوکار بیان کرد: در پی وقوع سرقت قطعات داخلی خودرو در شهرستان زاهدان پیگیری موضوع در جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و تحقیقات گسترده مأموران پلیس آگاهی مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودرو سواری پراید به‌صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت قطعات داخل خودرو می‌کنند.

جوکار تصریح کرد: با تشکیل تیم ویژه و بررسی‌های صورت‌گرفته از محل وقوع سرقت‌ها و جمع‌آوری مستندات دراین‌خصوص متهمان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر دو سارق دستگیر و خودرو به‌کاررفته در سرقت‌ها نیز توقیف و در بازرسی از محل مخفیگاه آنها مقادیری اموال مسروقه قطعات داخل خودرو نیز کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان به ۵۰ فقره سرقت قطعات داخلی خودرو اعتراف کردند که پس از سرقت، اموال را با قیمت پایین به یک شخص مال‌خر می‌فروختند.

جوکار با اشاره به شناسایی و دستگیری مال‌خر اموال مسروقه و تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی گفت: تاکنون تعدادی از شکات این پرونده اموال خود را شناسایی و تحویل گرفتند.

انتهای خبر/ https://www.asrehamoon.ir/vdcgxn9qzak9n34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما