کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار سیستان و بلوچستان:

سیره شهدای ورزشکار به‌عنوان الگو برای ورزشکاران تبیین شود

5 بهمن 1401 ساعت 12:47

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راه و سیره شهدا را ادامه می‌دهیم، گفت: سیره شهدای ورزشکار به‌عنوان اسوه و الگو برای ورزشکاران تبیین شود.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، محمد کرمی در مراسم هشتمین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زاهدان بیان کرد: شهدا برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کردند و رسالتش برای پیاده‌کردن اسلام در کل دنیا و اجرای فرمان خداوند متعال است.

وی افزود: شهدا در این راه حرکت کردند و همه ما رسالت داریم که راه این شهدا را در جنگ اقتصادی و فرهنگی ادامه دهیم و در این جنگ ترکیبی که دشمن بر بخش فرهنگ نشانه و تلاش می‌کند باید کاملاً در میدان باشیم.

به گفته استاندار سیستان و بلوچستان؛ هدف انقلاب اسلامی، اجرای احکام الهی است و شهدا تلاش کردند تا تحقق این امر به بهترین نحو صورت پذیرد.

 کرمی تصریح کرد: تمام تلاش شهدا این بود که شرایطی فراهم شود تا امنیت در تمامی حوزه‌ها به بهترین نحو حاکم شود و از خصوصیات آنان کار، تلاش و کوشش بود که به عبادت تعبیر می‌شود.

 وی گفت: ورزش به‌عنوان یکی از موضوعات مهم امروزی باید مدنظر باشد با عمل‌کردن به سیره شهدا بهترین نتایج را در این حوزه رقم زنیم

 استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: اخلاق در ورزش یکی از مهم‌ترین موضوعات ورزش و عمل به آموزه‌های دینی مهم بوده و سیره شهدا را در حوزه ورزش توسعه دهیم.

کرمی خاطرنشان کرد: شرایط بسیار خوبی را برای آینده سیستان و بلوچستان متصور هستیم که باید باهمت همه مردم و مسئولین موجبات تسریع در روند توسعه استان را فراهم سازیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 155735

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/155735/سیره-شهدای-ورزشکار-به-عنوان-الگو-ورزشکاران-تبیین-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir