تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه راه و سیره شهدا را ادامه می‌دهیم، گفت: سیره شهدای ورزشکار به‌عنوان اسوه و الگو برای ورزشکاران تبیین شود.
سیره شهدای ورزشکار به‌عنوان الگو برای ورزشکاران تبیین شود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، محمد کرمی در مراسم هشتمین یادواره شهدای ورزشکار شهرستان زاهدان بیان کرد: شهدا برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کردند و رسالتش برای پیاده‌کردن اسلام در کل دنیا و اجرای فرمان خداوند متعال است.

وی افزود: شهدا در این راه حرکت کردند و همه ما رسالت داریم که راه این شهدا را در جنگ اقتصادی و فرهنگی ادامه دهیم و در این جنگ ترکیبی که دشمن بر بخش فرهنگ نشانه و تلاش می‌کند باید کاملاً در میدان باشیم.

به گفته استاندار سیستان و بلوچستان؛ هدف انقلاب اسلامی، اجرای احکام الهی است و شهدا تلاش کردند تا تحقق این امر به بهترین نحو صورت پذیرد.

 کرمی تصریح کرد: تمام تلاش شهدا این بود که شرایطی فراهم شود تا امنیت در تمامی حوزه‌ها به بهترین نحو حاکم شود و از خصوصیات آنان کار، تلاش و کوشش بود که به عبادت تعبیر می‌شود.

 وی گفت: ورزش به‌عنوان یکی از موضوعات مهم امروزی باید مدنظر باشد با عمل‌کردن به سیره شهدا بهترین نتایج را در این حوزه رقم زنیم

 استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: اخلاق در ورزش یکی از مهم‌ترین موضوعات ورزش و عمل به آموزه‌های دینی مهم بوده و سیره شهدا را در حوزه ورزش توسعه دهیم.

کرمی خاطرنشان کرد: شرایط بسیار خوبی را برای آینده سیستان و بلوچستان متصور هستیم که باید باهمت همه مردم و مسئولین موجبات تسریع در روند توسعه استان را فراهم سازیم.

انتهای خبر/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdsk0fkyt0k56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما