تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۲
مدرس حوزه و دانشگاه و معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه الزهرا(س):

سال‌هاست دشمن از ما شکست خورده است

مدرس حوزه و دانشگاه و معاون فرهنگی تربیتی حوزه علمیه الزهرا (س)خاش گفت: چهل دهه تحریم توسط دشمنان ما را آزموده و خودکفا بار آورده است و هم اکنون راه مقابله با سخت‌ترین تحریم‌ها را یاد گرفته‌ایم.
سال‌هاست دشمن از ما شکست خورده است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، نرجس صوفی با اشاره به گنجاندن نام سپاه در فهرست گروه‌ها و نهادهای تروریستی توسط اروپا بیان کرد: دشمنان ما از بی‌منطقی است که نام نهادی را که همیشه در خط مقدم دفاع از مظلوم و کمک به مردم بوده است را بخواهد در لیست گروهای تروریستی قرار دهد دشمن خوب می‌داند اگر سپاه نبود که با تروریست مبارزه کند اکنون تروریست دامن خودشان را نیز گرفته بود ما نیازی به دشمن نداریم و تحریم‌های آنها برای ما دیگر اثری ندارد.

صوفی با اشاره به مردد بودن اروپا برای تصویب رسمی و نهایی گفت: ما مسلما با دشمن مقابله به مثل خواهیم کرد و ۴۳ سال تحریم به ما یاد داده چگونه مقاومت کنیم لذا آنها به‌راحتی ما نخواهند توانست با تحریم مقابله کنند و گرفتار خواهند شد ما در کنار سپاه ارتش را داریم و هیچ مشکلی برای ما پیش نخواهد آمد.

وی اظهار کرد: تحریم دشمن برای ما هیچ تبعاتی نخواهد داشت چرا که طی سال‌های تحریم ما آزموده و خودکفا شده‌ایم و راه مقابله با تحریم‌ها را به‌خوبی بلد هستیم.

مدرس حوزه و دانشگاه از مقابله کشور ما در مقابل طرح اروپا نام برد و گفت: دشمن هرگز نمی‌تواند به مانند ما با انواع تحریم‌ها کنار بیایید اروپا نمی‌تواند هزینه‌های تحریم را فراهم کند و از آب‌های سرزمینی خود نمی‌تواند خارج شود و این برایش خیلی سنگین تمام خواهدشد ما اجازه نخواهیم داد آنها بتوانند کوچکترین حرکتی انجام دهند چرا که می‌دانند ایران هیچ‌وقت اقدامات آنها را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

انتهای خبر/
https://www.asrehamoon.ir/vdcd9k0fxyt0k56.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما