کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار سیستان و بلوچستان:

آینده‌ای روشن در انتظار سیستان و بلوچستان است

6 بهمن 1401 ساعت 14:54

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توکل بر خدا و کار جهادی یقین داریم آینده‌ای روشن در انتظار این خطه از ایران اسلامی است.


به گزارش پایگاه خبی عصرهامون، محمد کرمی در کارگاه جهاد تبیین بیان کرد: روزی ایران محاصره نظامی بود و دشمن سنگین‌ترین تحریم‌ها بر علیه ملت ما اعمال می‌کرد، اما امروز می‌بینیم که کشورهای منطقه را از خرید سلاح از ایران منع می‌کنند.
 
وی افزود: وقتی در محاصره و تحریم اقتصادی هستیم مسلماً سختی‌هایی داریم؛ اما باید با تلاش و کار میدانی آن‌ها را برطرف کنیم.
 
استاندار با بیان این‌که همه باید به وظایف خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: با نگاه توحیدی و عمل به وظایف خود پیش بروید، چرا که وقتی خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببینیم هیچگاه عملی خلاف قانون انجام نخواهیم داد.
 
وی تصریح کرد: با توکل بر خدا یقین داریم آینده‌ای روشن در انتظار این خطه از ایران اسلامی است.
 
کرمی اذعان کرد: خوشبختانه سیستان‌ و بلوچستان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد که ما از همه این ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.
 
استاندار ادامه داد: بسیاری از موضوعات اقتصادی ریشه در فرهنگ دارند؛ بنابراین ما مسئولیت سنگینی داریم که باید به آن عمل کنیم.
 
وی با بیان اینکه جنگ امروز، جنگ شناختی است، افزود: ساختن ذهن‌ها کار بسیار مهم و مسئولیتی سنگین است چرا اگر اذهان دچار آسیب شوند دیگر قابل‌جبران نخواهد بود.
 
کرمی با تأکید بر اینکه آموزش‌وپرورش یکی از موضوعات مهم کشور است، خاطرنشان کرد: اگر امروز مشکلاتی را در دانشگاه می‌بینیم قطعاً ریشه آن در آموزش‌وپرورش بوده‌ است.
 
وی با تأکید بر ضرورت تأمین امنیت غذایی ادامه داد: ‌تقویت زیرساخت‌ها اهمیت زیادی دارد تا شاهد ماندگاری روستاییان در روستاها باشیم.
 
استاندار اذعان کرد: ما در استان برای حل مشکلات مردم محکم تصمیم می‌گیریم و همه مدیران ملزم به اجرای آن‌ها هستند.
 
انتهای خبر/ س
 
 


کد مطلب: 155765

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/155765/آینده-ای-روشن-انتظار-سیستان-بلوچستان

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir