تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۳
رسانه‌های خبری ترکیه مدعی شده‌اند که علی قلی‌زاده، وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان با جدایی از شارلوا به تیم کاسیم‌پاشا پیوسته است.
مقصد باورنکردنی ستاره تیم ملی؛ توافق قلی‌زاده با کاسیم‌پاشا!
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل ازخبرگزاری دانا؛ طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر جدایی علی قلی‌زاده، وینگر تکنیکی تیم ملی ایران از تیم فوتبال شارلوای بلژیک وجود داشت که اکنون با خبری عجیب و غیرمنتظره از سوی رسانه‌های خبری ترکیه مواجه شده است.
قلی‌زاده که انتظار حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران هم می‌رفت، طبق ادعای سایت آسان اسپورت ترکیه به تیم فوتبال کاسیم پاشا خواهد پیوست. وینگر راست تیم ملی فوتبال ایران با این بازیکن به توافق رسیده و این بازیکن در ادامه فصل با پیراهن این تیم در لیگ ترکیه به میدان خواهد رفت.
این بازیکن ۲۶ ساله تهاجمی در این فصل در ۲۱ بازی برای باشگاه خود  شارلوا به میدان رفته و یک گل و یک پاس گل به ثبت رسانده. او در جام جهانی نیز برای تیم ملی ایران بازی کرد و توانست در دیدار با انگلیس برای ایران یک پاس گل بدهد.
وینگر تیم ملی ایران خرداد ۹۷ با باشگاه شارلوا قرارداد بست و در ۱۴۳ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه، ۲۳ گل و ۲۶ پاس گل به نام خود ثبت کرده است. قلی‌زاده بیش از ۴ سال در شارلوا بوده ولی امیرحسین حسین‌زاده تنها ۶ ماه پس از ورودش به این تیم در فکر جدایی است. 

انتهای خبر/ https://www.asrehamoon.ir/vdcg7n9qxak9n74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما