کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان:

تردد وسایل نقلیه درسیستان و بلوچستان ۲۸ درصد رشد داشت

مرز میلک_ زهک پرترددترین محور مواصلاتی

10 بهمن 1401 ساعت 7:00

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تردد وسایل نقلیه در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است.


ایوب کرد در گفتگو با خبرنگار عصرهامون از ثبت ۲۶ میلیون و ۴۹۱ هزار و ۸۹۲ تردد وسایل نقلیه در ۱۰ماهه سال‌جاری در استان خبرداد که این میزان نشان‌دهندهٔ رشد ۲۸ درصدی تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی با بیان اینکه این میزان تردد توسط ۴۰ دستگاه ترددشمار آنلاین در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل به ثبت رسیده است، اظهار کرد: پرترددترین محورهای حوزه شمال استان به ترتیب محورهای مرز میلک_ زهک، سه‌راهی دشتک زاهدان و زهک_ زابل است.

 وی ادامه داد: در این مدت درصد تردد وسایل نقلیه سنگین ۱۴ درصد بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییری نداشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تصریح کرد: تردد ورودی به حوزه شمال استان یک میلیون و ۳۶ هزار و ۱۷۷ تردد و میزان تردد خروجی از حوزه شمال استان یک میلیون و ۱۱ هزار و ۱۹۳ تردد بوده است.

 کرد در پایان یادآورشد: سامانه تلفنی ۱۴۱ به‌صورت شبانه‌روزی به‌عنوان ابزارهای ارتباطی رانندگان و مردم شریف استان، جهت اطلاع‌یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب‌وهوایی، انسداد و رخدادهای جاده‌ای، ثبت و رسیدگی به شکایات مردمی در زمینه حمل‌ونقل جاده‌ای و راهداری در نظر گرفته شده است.
 
انتهای خبر/ خ


کد مطلب: 155918

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/155918/تردد-وسایل-نقلیه-درسیستان-بلوچستان-۲۸-درصد-رشد

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir