تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۳
بهسازی از اولویت‌های مدیریت شهری است که تنظیم بودجه سال آینده شهرداری زاهدان مبتنی بر اجرای نهضت آسفالت خواهد بود.
بودجه سال آینده شهرداری مبتنی بر اجرای نهضت آسفالت خواهد بود
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، توجه به سیما و منظر شهری هم از جنبه معماری و زیبایی‌شناسی و هم از نظر ارتقای کیفیت رسیدگی به اسباب و اثاثیه شهری در فرایند مدیریت شهری از اهمیت بسیاری برخوردار است.
 
مساعد نبودن وضعیت آسفالت معابر در زاهدان از مهم‌ترین دغدغه‌های جدی مردم این شهر است و بهبود وضعیت آسفالت یکی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان از مدیریت شهری است، ازاین‌رو عزم جدی شهرداری برای آسفالت معابر
سطح شهر را می‌طلبد.
 
طرح «نهضت آسفالت معابر»، تأمین آرامش و آسایش شهروندان و ارتقای کیفی معابر را در پی دارد و خدمات شهری یک امر ضروری است که باید در جهت رفاه حال جامعه موردتوجه قرار گیرد.
 
توجه به کیفیت معابر به‌عنوان شریان‌های اصلی در امر تردد در نقاط مختلف شهر زاهدان تأثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک خواهد داشت، ازاین‌رو اهمیت و ضرورت اجرای این امر را دوچندان کرده است.
 
برخی از خیابان‌های کلان‌شهر زاهدان علی‌رغم اجرای نهضت آسفالت توسط شهرداری از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده و کیفیت بسیار ضعیف آسفالت معابر و وجود چاله‌های متعدد در شهر موجب
گلایه‌مندی شهروندان شده است.
 
حالا چند وقتی است نهضت آسفالت معابر و خیابان‌ها توسط شهرداری زاهدان آغاز شده؛ اما هنوز آسفالت برخی معابر پرتردد وضعیت خوبی ندارد و صدای مردم را درآورده ‌و مسئولان نوید رفع مشکل را تا پایان سال و تخصیص بودجه سال آینده داده‌اند.
 
آسفالت؛ به‌عنوان یکی از مطالبات به حق مردم با جدیت در دستور کار قرار دارد
 
محمدامیر براهویی، شهردار زاهدان بیان کرد: باتوجه‌به برنامه‌های استقبال از بهار، هفته درختکاری، ایفای تعهدات آسفالت شهر، هزینه‌های مرتبط با آذین‌بندی و زیباسازی سطح شهر و همچنین پرداخت حقوق کارکنان باید تمامی مدیران در خصوص افزایش درآمدها تلاش مضاعفی داشته باشند.
 
شهردار زاهدان در ادامه، موضوع آسفالت و لزوم توجه به این امر را مورد
تأکید قرارداد و گفت: مقوله آسفالت به‌عنوان یکی از مطالبات به حق مردم باید همواره با جدیت در دستور کار قرار داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: در این راستا باید تلاش کرد تا آنچه را که در زمینه روکش آسفالت معابر تا پایان سال جاری در تعهدات شهرداری است به طور کامل محقق شود ضمن اینکه تمامی مناطق نیز باید پروژه لکه‌گیری و ترمیم نوارهای حفاری را با جدیت هر چه بیشتر به انجام برسانند.
 
براهویی گفت: باهدف اجرای هرچه بهتر امور به‌ویژه در مباحث مرتبط با آسفالت معابر، بودجه سال آینده شهرداری زاهدان مبتنی بر نهضت آسفالت تنظیم شده و این نشان از حساسیت بالای شورا و شهرداری در قبال مطالبه شهروندان  برای اجرای حداکثری آن دارد.

انتهای خبر/ ف https://www.asrehamoon.ir/vdcf0tdyvw6dt1a.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما