کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان:

۲۴۶ میلیارد تومان پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

10 بهمن 1401 ساعت 15:04

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴۵ پروژه این شرکت با اعتبار بیش از ۱۶۴ میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح و ۴۲ پروژه با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان، کلنگ‌زنی می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، خلیل عوض زاده بیان کرد: این تعداد پروژه در بخش‌های برق‌رسانی، روشنایی معابر، توسعه شبکه روستایی و شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستایی و شهری انجام می‌شود.
 
وی ادامه داد: ۱۲۶ پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی با اعتبار ۱۵۴ میلیارد تومان تنها در بخش روستایی سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تصریح کرد: از جمله پروژه‌های مهم این شرکت، برق‌رسانی به چهار روستای محمدآباد تیغ آب، محمودآباد، انور آباد و محمدآباد شهرستان‌های ایرانشهر، بمپور، خاش و زابل است.
 
وی ادامه داد: این پروژه با حجم عملیات ۲ کیلومتر شبکه فشارضعیف، ۳۲۰ متر شبکه فشار متوسط و چهار دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال افتتاح می‌شود.
 
عوض زاده اظهار کرد: با بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی روستایی بیش از ۵۹ خانوار این مناطق از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند می‌شوند.
 
وی در بخش پروژه‌های قابل‌افتتاح در حوزه اصلاح و توسعه شبکه برق روستایی، گفت: ۹۶ پروژه با حجم عملیاتی ۵۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۹۸ کیلومتر شبکه فشارضعیف، ۲۰۵ دستگاه ترانسفورماتور و بهره‌مندی ۱۵ هزار و ۲۵۲ خانوار در این ایام افتتاح می‌شود.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به پروژه‌های قابل‌افتتاح در بخش اصلاح و توسعه شبکه برق شهری نیز اشاره کرد و افزود: ۳۸ پروژه با حجم عملیاتی ۱۹ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۸۳ کیلومتر شبکه فشارضعیف، ۸۷ دستگاه ترانسفورماتور با بهره‌مندی ۱۲ هزار و ۱۶۱ خانوار در این ایام افتتاح می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: ۱۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۴۱۶ کیلومتر شبکه فشارضعیف، ۳۹۷ دستگاه ترانسفورماتور با بهره‌مندی ۸۱۹ روستا و ۴۴ هزار و ۷۰۱ خانوار مجموع حجم عملیاتی پروژه‌های قابل افتتاح و در دست اقدام این شرکت در دهه فجر است.

انتهای خبر/ ف


کد مطلب: 155936

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/155936/۲۴۶-میلیارد-تومان-پروژه-توزیع-برق-سیستان-بلوچستان-دهه-فجر-افتتاح-کلنگ-زنی-می-شود

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir