ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> بیش از ۴ میلیون تن کالا از سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور صادر شد | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰
معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد:

بیش از ۴ میلیون تن کالا از سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور صادر شد

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: در سال‌جاری بیش از ۴ میلیون تن کالا از جنوب استان به سراسر کشور جابه‌جا شده است.
بیش از ۴ میلیون تن کالا از سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور صادر شد
علی قبا در گفتگو با عصرهامون بیان کرد:  در ۱۰ماهه سال‌جاری ۴ میلیون و ۱۱ هزار و ۹۲۵ تن کالا از جنوب سیستان و بلوچستان به سراسر کشور جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد حدود ۱۴ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: این میزان کالا توسط ۲۲۲ هزار و ۶۴۹ سفر باری جابه‌جا شده است که نسبت به مدت مشابه رشد حدود ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

این مسئول ادامه داد: عمده کالای جابه‌جا شده در این مدت شامل گندم، گازوئیل، کلینکر و هندوانه بوده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان خاطرنشان کرد: ۷۸ شرکت حمل‌ونقل و حدود ۹۷۰ راننده در بخش حمل‌ونقل جنوب استان فعال هستند.

قبا خاطرنشان کرد: رسیدگی به تخلفات حوزه حمل‌ونقل کالا در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۲، ۱۱ و ۱۴ با نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان انجام می‌شود و مردم شریف، رانندگان و صاحبان کالا می‌توانند هرگونه مشکل و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره کل اطلاع دهند.

انتهای خبر/ خ
https://asrehamoon.ir/vdcc1eqsx2bqpx8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما