ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> بهره‌برداری بیش از ۱۰۳ پروژه عمرانی در ایام دهه فجر زاهدان راه و اتوبان از پروژه‌های امیدآفرینی است | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸
فرماندار زاهدان از افتتاح و بهره‌برداری بیش از ۱۰۳ پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف در ایام مبارک دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
بهره‌برداری بیش از ۱۰۳ پروژه عمرانی در ایام دهه فجر زاهدان/ راه و اتوبان از پروژه‌های امیدآفرینی است
به گزارش پایگاه خبری عصرهامون به نقل از زاهدنیوز، ابوذر مهدی نخعی در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: امسال یک سال تاریخی و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است؛ چراکه یک گردنه سختی نظام با حمایت مردم پشت سر گذاشت و یکی از بی‌سابقه‌ترین توطئه‌هایی که می‌توانست بر علیه ملت ما شکل بگیرد در تاریخ ثبت کرد.

وی افزود: مدل دشمنی که امسال تعریف شد اصطلاحاً جنگ ترکیبی می‌گویند، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفته بود که به‌واسطه این استراتژیک از روش هزار چاقو برای ضربه‌زدن به ملت بزرگ ایران استفاده می‌کنیم.

نخعی ادامه داد: تشدید تحریم‌های ظالمانه و ایجاد جنگ تحریمی اقتصادی را شروع کردند تا بروز نارضایتی را در هر زمینه‌ای ایجاد کنند تا یک آسیب جدی به مردم وارد شود.

فرماندار زاهدان افزود: هیچ ملت و کشوری به‌اندازه ایران در تاریخ‌تمدن بشر به توسعه و رشد نرسیده مگر اینکه هزینه‌های سنگینی پرداخت کرده باشد.

نخعی تشریح کرد: بیش از ۳۰۰ بحران بعد از ۲۲ بهمن سال ۵۷ به ایران وارد کردند و تحریم بحرانی که در ادبیات سیاسی تعریف دارد.

فرماندار زاهدان با اشاره به جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس اذعان کرد: بیش از ۱۷ هزار از خواص ملت ایران توسط منافقین و دشمنان ترور و شهید شدند و جنگ داخلی راه انداختند.

نخعی خاطرنشان کرد: بحران تحریم‌هایی که به کره شمالی، سوریه و ونزوئلا اعمال کردند به ۶۰۰ تحریم نمی‌رسد درحالی‌که بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ تحریم به ایران وارد کردند.

فرماندار اذعان کرد: در ایام دهه فجر بیش از ۱۰۳ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف از عمران شهری، پروژه‌های رفاه شهری، حوزه بهداشت و درمان، حوزه سلامت به مبلغ ۲۱۱ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: سیستان و بلوچستان به واقعیت کانون توجه نظام و دولت شده که هیچ پروژه‌ای در استان نیست که تعطیل شده باشد.

به گفته فرماندار زاهدان؛ پروژه امید آفرینی راه و اتوبان است که این پروژه‌ها منابع و اعتبارات سنگینی می‌خواهند و محرک هستند.

نخعی افزود: تا پایان سال در محور غرب به سمت کرمان اتوبان نصرت‌آباد تکمیل می‌شود، محور زاهدان تا زابل دوبانده خواهد شد و محور خاش پروژه فعال و در دست اقدام است.

فرماندار خاطرنشان کرد: ۲ سند در کشور تعریف شد؛ سند اضطراری رفع محرومیت سیستان و رفع محرومیت بلوچستان است.

انتهای خبر/ https://asrehamoon.ir/vdcbf0b89rhbsgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما