کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در راستای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی؛

عملیات بهسازی بلوار کلات شیرآباد زاهدان آغاز شد

17 بهمن 1401 ساعت 8:00

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز بهسازی و آسفالت بلوار کلات شیرآباد زاهدان به طول ۱.۵ کیلومتر در راستای ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی هم‌زمان با دهه فجر خبر داد.


 ابوالفضل مهدیار در گفتگو با عصرهامون با بیان اینکه بازآفرینی شهری راهکاری برای ارتقای شاخص‌های توسعه پایدار در محله‌های ناکارآمد شهری است، بیان کرد: برای اجرای این پروژه ۱۳ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این بلوار تا سال آینده ۵۰ هزار نفر از جمعیت حاشیه شهر زاهدان ساکن در شیرآباد از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان این اداره کل ساماندهی حاشیه شهرهای استان را در اولویت کاری خود قرار داده است، گفت: در حال حاضر ۴۲ پروژه بازآفرینی شهری با اعتبار ۱۴۸۰ میلیارد ریال توسط این اداره کل در مناطق حاشیه و بافت‌های فرسوده ۱۲ شهر استان در دست اجراست که  زیرسازی، بهسازی و آسفالت معابر، ساخت و تکمیل فضاهای آموزشی، بهسازی مسیل‌های مناطق هدف، ساخت فضاهای تفریحی و تأمین قیر رایگان برای شهرداری‌ها از جمله مهم‌ترین این پروژه‌های بشمار می‌رود.

انتهای خبر/ خ


کد مطلب: 156076

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/156076/عملیات-بهسازی-بلوار-کلات-شیرآباد-زاهدان-آغاز

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir