> رهبری حکیمانه و مردمی‌بودن؛ رمز صلابت و ماندگاری انقلاب اسلامی | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶
فرمانده سپاه شهرستان نیمروز گفت: رمز صلابت و ماندگاری انقلاب اسلامی رهبری حکیمانه و مردمی‌بودن آن است.
رهبری حکیمانه و مردمی‌بودن؛ رمز صلابت و ماندگاری انقلاب اسلامی
میر الله سارانی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: اقتدار نظام اسلامی و ایران، پیشرفت در تمامی عرصه‌ها، بازدارندگی و پیشرفت در صنایع هوایی، موشکی و پهپادی از دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی رخ نمی‌داد یا پیروز نمی‌شد، قطعاً شرایط در بهترین حالت گاو شیرده و بی‌اراده‌ای مثل عربستان بودیم که فاقد قدرت و صلابت است و یا مثل لیبی و عراق کشوری جنگ‌زده بودیم.

فرمانده سپاه شهرستان نیمروز ادامه داد: دفاع از گروه‌های آزادی‌بخش اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان، دفاع از مظلوم و مقابله با استکبار جهانی و ایستادگی در مقابل قدرت زورگویان عالم و استقلال سیاسی مقتدرانه و در رأس همه اینها رهبرانی فرزانه و ساده‌زیست و باصلابت باعث شده که ایران اسلامی به الگو و امید محرومان و مستضعفان و ستم‌دیدگان جهان تبدیل شود.

سارانی اظهار کرد: قطعاً نقش و رهبری بدیل حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و زندگی ساده و قناعت طبع آنها و از همه مهم‌تر کامل‌بودن و نگاه بلند مذهبی و سیاسی و حتی علمی آنها و دوراندیشی و جامع‌نگر بودن تفکرات آنها و در یک‌کلام رهبری داعیانه و قدرتمند و باصلابت  آنها همراه با روشنگری، دوراندیشی و نگاه بلند باعث استمرار این انقلاب و ماندگاری و استقلال و صلابت آن شده است.

گفتنی است؛ برگزاری بیش از ۶۰ برنامه در قالب‌های مختلف در سطح ناحیه و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، دیدار و دلجویی از خانواده شهدا، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسم محوری زنگ انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های مختلف دهه فجر در مدارس و روستاها، یادواره شهدا، نشست‌های روشنگری و بصیرتی و سیاسی و وبیناری و انجام رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۳ از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی دهه فجر امسال است.

لینک‌های مرتبط:
 

حمایت از مستضعفان مهم‌ترین سفارش امام راحل بود


انتهای خبر/ خ
https://asrehamoon.ir/vdcaain6e49nmw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما