تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۸
جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاكت دو نفر از اشرار مسلح طي درگيري مسلحانه با مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد.
هلاكت اشرار مسلح در درگيری مسلحانه با مأموران پلیس
به گزارش عصرهامون، مرتضی جوکار بیان کرد: با انجام اقدامات ویژه پلیسی مشخص شد سه نفر از اشرار مسلح قصد ایجاد ناامنی و اقدامات کور مسلحانه در منطقه را دارند.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات لازم مسیر تردد این اشرار را شناسایی و بلافاصله با اتخاذ تمهيدات مناسب و برنامه‌ريزي دقيق عملياتي به محل موردنظر اعزام و اقدام به رصد و پایش منطقه كردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: اشرار مسلح با یک دستگاه خودرو پژو فاقد پلاک از مسیر جاده فرعی وارد محور اصلی شده که با مشاهده مأموران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و بدون توجه به اخطارهای پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مأموران جان‌برکف انتظامی پس از تیراندازی اشرار به‌صورت مسلحانه، با آنها درگیر شدند، افزود: در این درگیری دو نفر شرور مسلح به هلاکت رسیده و شرور دیگر در صحنه دستگیر می‌شود.

جوکار تصریح کرد: پس از پايان درگيري، ضمن توقيف يک دستگاه خودرو، دوقبضه سلاح کلاش به همراه ۹ تيغه خشاب و ۲۰۸ فشنگ جنگي، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک‌تیغه خشاب و تعدادی فشنگ مربوطه، شوکر برقی، اسپری فلفل، کلاه پوششی و پلاک خودرو نیز از اشرار كشف شد.

جانشین انتظامی استان تأکید کرد: مأموران انتظامی استان با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت، قاطعانه و هوشمندانه برخورد مي‌كنند و اجازه ايجاد هيچ‌گونه ناامني علیه شهروندان را به مخلان نظم و امنيت نمي‌دهند.
 
انتهای خبر/ خ
 
 
https://asrehamoon.ir/vdchw-nzw23nmvd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما