کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هلاكت اشرار مسلح در درگيری مسلحانه با مأموران پلیس

17 بهمن 1401 ساعت 19:58

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاكت دو نفر از اشرار مسلح طي درگيري مسلحانه با مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر خبر داد.


به گزارش عصرهامون، مرتضی جوکار بیان کرد: با انجام اقدامات ویژه پلیسی مشخص شد سه نفر از اشرار مسلح قصد ایجاد ناامنی و اقدامات کور مسلحانه در منطقه را دارند.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات لازم مسیر تردد این اشرار را شناسایی و بلافاصله با اتخاذ تمهيدات مناسب و برنامه‌ريزي دقيق عملياتي به محل موردنظر اعزام و اقدام به رصد و پایش منطقه كردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: اشرار مسلح با یک دستگاه خودرو پژو فاقد پلاک از مسیر جاده فرعی وارد محور اصلی شده که با مشاهده مأموران پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده و بدون توجه به اخطارهای پلیس به سمت مأموران انتظامی تیراندازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مأموران جان‌برکف انتظامی پس از تیراندازی اشرار به‌صورت مسلحانه، با آنها درگیر شدند، افزود: در این درگیری دو نفر شرور مسلح به هلاکت رسیده و شرور دیگر در صحنه دستگیر می‌شود.

جوکار تصریح کرد: پس از پايان درگيري، ضمن توقيف يک دستگاه خودرو، دوقبضه سلاح کلاش به همراه ۹ تيغه خشاب و ۲۰۸ فشنگ جنگي، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک‌تیغه خشاب و تعدادی فشنگ مربوطه، شوکر برقی، اسپری فلفل، کلاه پوششی و پلاک خودرو نیز از اشرار كشف شد.

جانشین انتظامی استان تأکید کرد: مأموران انتظامی استان با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت، قاطعانه و هوشمندانه برخورد مي‌كنند و اجازه ايجاد هيچ‌گونه ناامني علیه شهروندان را به مخلان نظم و امنيت نمي‌دهند.
 
انتهای خبر/ خ
 
 


کد مطلب: 156099

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/156099/هلاكت-اشرار-مسلح-درگيری-مسلحانه-مأموران-پلیس

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir