تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۳۶
فرماندار خاش گفت: در جهت رفع مشکلات تأمین نان در شهرستان خاش با پیگیری‌های صورت‌گرفته مقرر شد ۵۰۰ تن آرد به خبازی‌های این شهرستان تزریق شود.
تزریق ۵۰۰ تن آرد به خبازی‌های خاش
 به گزارش پایگاه خبری عصرهامون صاحب گل صالحی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما بیان کرد: جمعیت شهرستان خاش بر اساس سرشماری که در سال ۱۳۹۵ انجام شده ۱۲۹ هزار نفر است و سرانه آرد هر نفر ۱۰ کیلوگرم است
 
وی با بیان اینکه تعداد اتباع ثبت شده در شهرستان خاش ۴۶ هزار نفر است افزود: تعداد اتباع در این شهرستان بیشتر از امار ثبت شده است، این افراد هیچ سهمیه‌ای برای آرد ندارند که این امر باعث اختلال در عرضه و تقاضا شده است.
 
صالحی اظهار کرد: به‌جز مشکل اتباع مشکلاتی از جمله فروش آرد، سوخت و کاهش ساعات کاری خبازی‌ها نیز باعث بروز مشکلات در تأمین نان شهروندان شده است.
 
فرماندار خاش خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تأکید استاندار مقرر شده سهمیه ۵۰۰ تن آرد جهت حل مشکلات آرد و تأمین نان به خبازی‌های شهرستان تزریق شود که با این اقدام امید است مشکل شهروندان در حوزه عرضه نان حل شود.
 
گفتنی است: سهمیه هر نانوایی ۱۰ تن در ماه است که طبق تراکنش انجام شده و ارائه آن مشخص می‌شود تمام آرد پخت و در اختیار مردم قرار گرفته است، همچنین به نانوایی‌های تابع مقررات، سهمیه تشویقی اختصاص خواهد یافت.
 
انتهای خبر/
 
 
  https://asrehamoon.ir/vdcdk90fjyt0kf6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما