ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> عصر هامون - هنر؛ نقش اساسی در توسعه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه دارد - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار سیستان و بلوچستان:

هنر؛ نقش اساسی در توسعه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه دارد

19 بهمن 1401 ساعت 7:38

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هنر؛ نقش اساسی در توسعه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی جامعه دارد و هنرمندان می‌توانند با یک کار هنری فاخر نگاه‌ها را تغییر دهند.


به گزارش پایگاه خبری عصرهامون، محمد کرمی در شامگاه سه‌شنبه در نشست با محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری کشور بیان کرد: شهیدان در دوران انقلاب تحت شدیدترین شکنجه‌ها با امید ایستادند و مقاومت کردند که این مقاومت موجب شد؛ امروز چهل و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن بگیریم.
 
استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: ما از هنرمندان می‌خواهیم این نگاه توحیدی که سرلوحه کار شهدا بوده است را به بهترین شکل ممکن تبیین کنند.
 
وی اذعان کرد: سیستان و بلوچستان استانی ثروتمند است و این القا محرومیت به‌خودی‌خود عقب‌ماندگی می‌آورد؛ اما هنر به‌راحتی می‌تواند این ظرفیت‌ها را برای جامعه معرفی و تبیین کند.
 
کرمی تصریح کرد: ما باید تمام هنر خود را به کار ببریم و نگذاریم تا دشمنان اذهان را اشغال کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: در همه بخش‌ها مردم باید به میدان بیایند چرا که ما پیش‌ازاین تجربه کردیم هرجا مردم حمایت و همراهی کردند، موفقیت‌های فراوانی به بار نشست.
 
انتهای خبر/
 


کد مطلب: 156160

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/news/156160/هنر-نقش-اساسی-توسعه-اجتماعی-اقتصادی-سیاسی-جامعه

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir